|
BETA Party v3 (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Real
serieus, dat zou wel een ERG straffe line-up zijn, als alle 3 DJ's zouden kunnen. :) |
+1 :D
En Elof :conf: |
|
|
| Push2005 |
| Is't Phynn of MdJ :p |
|
|
| Pheatus |
:eyes:
en Leon Bolier niet te vergeten :D
Elof, ge komt ook hé! ;)
Trouwens Jasper, had M.I.K.E ooit eens niet beloofd om een voetbalwedstrijdje te spelen (+BBQ)? Kan hij es langskomen naar de BETA-party in de plaats ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Trouwens Jasper, had M.I.K.E ooit eens niet beloofd om een voetbalwedstrijdje te spelen (+BBQ)? Kan hij es langskomen naar de BETA-party in de plaats ;) |
zn management staat dat niet toe.
en nu ook niet beginnen te overdrijven hé.. het is en blijft een BeTA-party, dus we mogen de "eigen" dj's zeker niet vergeten :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
en nu ook niet beginnen te overdrijven hé.. het is en blijft een BeTA-party, dus we mogen de "eigen" dj's zeker niet vergeten :) |
Idd! *kuch* :toothless |
|
|
| dj Elof |
Ik kom zeker supporteren als mijn agenda het toelaat! Gisteren nog maar eens drie uur aan een journalist proberen uit te leggen dat er meer in de wereld bestaat dan techno en dat dit niet de lading van dance muziek dekt *zucht*
Dus, aan iedereen om te bewijzen dat trance meer dan ooit 'alive' is! ;) |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Gaan we ook doen :crazy: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Ik kom zeker supporteren als mijn agenda het toelaat! Gisteren nog maar eens drie uur aan een journalist proberen uit te leggen dat er meer in de wereld bestaat dan techno en dat dit niet de lading van dance muziek dekt *zucht*
Ja, velen onder ons kennen dat verhaaltje maar al te goed.
Blijven volhouden is de boodschap ;)
Trance till I die :p |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Bomar
studenten in Leuven willen elke vrijdag weer zo snel mogelijk naar huis, ksnap nie waarom |
2 woorden...
vuile was |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
INderdaad!
Als we echt zouden willen kunnen we de hele avond met bekende dj's vullen, maar dan schieten we een beetje aan het concept voorbij denk ik. Eigen dj's moeten ook nog een kans krijgen hé :)
EN we hoeven niet meteen alle dj's nu te programmeren. Als deze party een succes zou worden hebben we al meteen andere toppers achter de hand voor de volgende editie ;)
En er staat ook nog niks vast qua line-up hé. Er zijn 3 top-dj's die interesse hebben om te draaien, maar het zal van de datum afhangen of ze alle 3 het kunnen halen. Dus nog even geduld, binnen een paar dagen zal het allemaal wel duidelijker zijn!
En just so everybody knows: de vroegste vrije vrijdag is 23 december, en de volgende is pas op 13 januari. Daarna zijn er nog vrije vrijdagen in februari en maart. :) Dus het zal in ieder geval niet meer voor oktober of november zijn... |
|
|
| Push2005 |
Kzou dan toch liever nog in december hebben dan in januari ze...
Januari = blokmaand :nervous: |
|
|
| TatanaGirl |
Mij maakt de maand niet zoveel uit, zolang ik het maar goed op voorhand weet dat ik eventueel vrij kan vragen of met iemand kan wisselen. Ik heb er echt wel zin in :)
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
|
|