|
BETA Party v3 (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Tuurlijk :)
Als je een Kindred Spirits-track speelt, tenminste :p |
|
|
| Moondust |
heb vrijdag de eer en het genoegen gehad om nog es met maarten ( lievens) te mogen draaien!
was al denk ik een jaar geleden dat dat nog es gebeurd is en hij is er nog op verbeterd ook! ;)
moet zeggen hij is het meer dan waardig om tussen airwave en jonas te staan, beetje te bescheiden over zijn draaikunsten maar hoeft helemaal niet, echt klasse! tot in gent!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Tuurlijk :)
Als je een Kindred Spirits-track speelt, tenminste :p |
Dat behoort tot de mogelijkheden :) |
|
|
| Real |
| Ik ga alleen nummers van Kindred Spirits draaien !!11 |
|
|
| TOR |
Lol, dan moeten we dringend wat meer peak-time materiaal beginnen te maken, gezien je positie op de line-up :D
Englobe krijgt in de loop van de eerstvolgende weken wel es een master-beurt btw. |
|
|
| Aurélie |
| Voilà ,heb flyer op glitterati gezet :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Voilà ,heb flyer op glitterati gezet :) |
thanks :D |
|
|
| Toni_D2 |
| Als alles toch zo stoer in het engels moet, waarom schrijf je dan niet Ghent ipv. Gent? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dichterlijke vrijheid, Toni |
|
|
| Toni_D2 |
| Kan je dat niet snel veranderen vooraleer iedereen het ziet? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Helaas niet nee |
|
|
| DJ Zetski |
| Is da eigenlijk ver van 't station? Waar stap ik best af, Dampoort of Sint-Pieters? |
|
|
|
|