|
BETA Party v3 (pg. 102)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
nu wetet eh:p |
Yep:D |
|
|
| Nyah |
Allez, ik heb geprobeerd om ook wat collega's vant werk warm te krijgen om naar de Beta party te komen, maar kben ni zeker of er veel volk geďnteresseerd was.
De meesten hebben over trance blijkbaar nog steeds de indruk dat het voor 'zweverige' en 'onder de pillen zittende' mensen bedoeld is :whip: .
Ma soit, we zullen zien, misschien dat 1 vrouwelijke collega van mij komt en als ze komt, zou ze een aantal vriendinnen meebrengen ;) We'll see |
|
|
| Real |
| Nog een weekje se. :) In het beste geval pak ik ne man of 5 mee, maar ze haken nogal vlotjes af omdat het zo ver is. :wtf: |
|
|
| CygnusX |
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl) |
|
|
| Dj LPG |
[QUOTE]Originally posted by CygnusX
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien |
|
|
| lost_in_trance |
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
Sébastien (lost_in_trance) eenzaam of met ??? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Xilver
Wij kunnen wel wa volk meepakken uit Antwerpen in de auto. Voor terug te komen moet ge dan maar zien, ofwel rijdt ge terug mee op 't uur da wij doorgaan, ofwel pakt ge de trein terug. |
Mercikes T-ke, maar ik pak den trein omdat ik geen flauw benul heb wanneer ik richting gent kan vertrekken, eerst BBQ-ke op werk dan moet ik nog overhuis om me om te kleden en te wassen
BTW ik neem van keer geen courgette me |
|
|
| lost_in_trance |
Wat hebben jullie over de prijs van drankjes besloten?
Gewone drankjes zoals bier, coca, red-bull |
|
|
| eieregooie |
| De Rector heeft besloten dat dat €1,80 is :tongue2 |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Wat hebben jullie over de prijs van drankjes besloten?
Gewone drankjes zoals bier, coca, red-bull |
Cola & bier: €1,80 dacht ik, opgelegd vanuit de Rector, dus nieveel aan te veranderen wellicht
RedBull, dunno |
|
|
| Dark Apostle |
| Nu begint het aftelllen al de moeite waard te worden + de party luidt het begin van mijn verlof in :D |
|
|
| Bl@ckOut |
| kzal sebiet mijn adresboek nog eens ne laatste keer onderspammen :) |
|
|
|
|