|
BETA Party v3 (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Geen hardtrance. :whip: |
|
|
| diddi |
Genoeg dj's hier:
Elof
YDR
Wout
Lolo
...
Menno?
Leon?
Den Yves mag idd wel eens iets terug doen voor al zijn gespam... Come on Yves!!!
En ik ben ervan overtuigd dan Wout diep van binnen nog steeds een die hard Trancer is!
Tech is wel ok, maar toch niet héél de avond. Als we wat op volk willen mikken... :toothless Voor mij mag het er ook wel eens wat luchtiger aan toe gaan.
En voor de rest hebben we nog genoeg draaitalent hier zitten :happy2: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by djcresto
en teruggehad, hij gaat is checken voor datums. Systeem is wel veranderd. Hij doet nu zelf de Bar en wij krijgen er dan 10% op. Das minder winst maar wel een pak minder werk natuurlijk en meer mensen die kunnen feesten. De prijs van een gewone consumptie is ook gestegen naar 1,80 euro. |
Ge ziet, nadat wij ons fuifke er hebben gehouden, heeft dat spel ineens meerwaarde gekregen, zo ziede maar, BETA is ni zomaar een naamke :p |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by diddi
Genoeg dj's hier:
Elof
YDR
Wout
Lolo
...
Menno?
Leon? |
Estuera niet vergeten! ;) En natuurlijk is YDR VERPLICHT om langs te komen! :toothless |
|
|
| Real |
| Als ge Wout al een BeTa wilt noemen. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Laten we niet vergeten dat er al 3 dj's waren die akkoord waren om gratis te draaien op V3, en eentje daarvan had dat zelfs zelf aangeboden. Dus het lijkt me een beetje raar én onbeleefd om die 3 dj's opeens opzij te schuiven omdat er een andere celeb hier wat komt spammen en misschien wel eens geschikt zou kunnen zijn.
Trouwens, ik denk dat we qua genres en variatie op V2 toch niet mochten klagen? :) Er zijn toen ook genoeg tech-trance platen gedraaid, of niet soms? |
|
|
| Real |
| En Jasper heeft gelijk. :D |
|
|
| Sh!fty |
^Wa is er in godsnaam mis me wa afwisseling?
Geeft nen anderen dj ook es een kans :whip:
EDIT:oh ff iet verkeert gelezen, dacht dat je bedoelde dat de dj's van vorige party werden opzijgezet |
|
|
| Bunz |
| Alst nog nodig is dan spring ik deze avond wel eens binnen in Musicafé, ben nu in Leuven voor te studeren (gaat hier beter dan thuis). |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Laten we niet vergeten dat er al 3 dj's waren die akkoord waren om gratis te draaien op V3, en eentje daarvan had dat zelfs zelf aangeboden. Dus het lijkt me een beetje raar én onbeleefd om die 3 dj's opeens opzij te schuiven omdat er een andere celeb hier wat komt spammen en misschien wel eens geschikt zou kunnen zijn.
Trouwens, ik denk dat we qua genres en variatie op V2 toch niet mochten klagen? :) Er zijn toen ook genoeg tech-trance platen gedraaid, of niet soms? |
Ik wou in mijn post die dj's niet opzij schuiven, wou enkel zeggen dat er hier veel dj-talent op het forum zit, en dat de muziek dus wel in orde zal zijn. ;) |
|
|
| FUSyke |
| Dat van die HardTrance was maar een ideetje hoor. Al vind ik ook dat er voor elk wat wils moet zijn en er zijn hier genoeg mensen die daar toch van houden. Dus zou een HardTrance dj niet misstaan in de line up. En dit moet geen celeb zijn hoor. Dit mag van mij ook Push2005 zijn; zolang het maar goed klinkt:) En die 3 dj's die je al hebt zou ik absoluut niet langs de kant schuiven. Dit zou onbeleefd en dom zijn om zo'n kans onbenut te laten. |
|
|
| djcresto |
| Tot nader order hebben nu nog niets, zelfs nog geen datum :p En die datum primeert nu toch boven de rest. Aan dj's is er zeker geen gebrek. En of het nu bekende dj's of beta dj's zijn op de party, de muziek zal zoiezo in orde zijn, net als op de vorige party's. |
|
|
|
|