|
BETA Party v3 (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
BetaParty v4 moet een beachparty worden
We huren het zilvermeer af http://www.zilvermeer.be/
Heel de avond ISOS-style en snachts keihard knallen :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kan Luc ons daar een beach-tent met volledige geluids- en lichtinstallatie, tapinstallatie en sanitaire voorzieningen bezorgen voor 250€? Want dan hebben we een deal :p |
|
|
| Push2005 |
| Nou, als we het eruit verdienen best wel... + interesten :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Luc niet, maar wel zijn -alter ego- |
Ik zou toch maar niet te vroeg victorie kraaien
Click |
|
|
| Real |
| :toothless Magnifiek. |
|
|
| Push2005 |
| Haha, morons :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| En het is officiëel, de eerste naam voor op de affiche van de BETA Party V3 is bevestigd: Lolo aka Airwave! :) |
|
|
| Real |
Ohja. Is dat een Duitser Zehra? :D
Erg nice, dat wordt iets om naar iets te zien. :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En het is officiëel, de eerste naam voor op de affiche van de BETA Party V3 is bevestigd: Lolo aka Airwave! :) |
zalig :) |
|
|
| diddi |
Ou belgian proud!
Respect Lolo :cool: |
|
|
|
|