return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 94)
View this Thread in Original format
Tomorrow Traxx
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)

Waarschijnlijk (anders zeker de volgende)
TOR
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
:nervous: TOR :nervous: + ???
Push2005
:haha:
/neer

Good one Kevin :p
BZRK
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
:nervous: TOR :nervous: + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly*
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
:nervous: TOR :nervous: + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... :clown: )
domineesje
wij dus niet naar schijnt :nervous: *kuch*
The_G0dfather
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
:nervous: TOR :nervous: + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... :clown: )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers :happy2:
Vishnu
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
massiveK
hallo, il ben een trancelover uit brussel.
Ik heb de flyer of the BETA party op de id&t website gezien en ik vind het een top line up.

Maar ik heb sommige vragen. Is er een parking naast het rector? Is het makelijk om een parkeerplaats te vinden?

Hoeveel mensen zijn verwacht? 150?, 200 of meer?



Sorry voor mijn nederlands....
Push2005
quote:
Originally posted by massiveK
Maar ik heb sommige vragen. Is er een parking naast het rector? Is het makelijk om een parkeerplaats te vinden?

Hoeveel mensen zijn verwacht? 150?, 200 of meer?



Parkeren daar is geen probleem. Als je in de straat van de rector 500 meter verdergaat (dat is een helling naar beneden); dan heb je een uitgebreide openlucht-parking voor zeker 500 auto's. Ik denk zelfs dat je niet moet betalen. Sowieso zal het niet zo druk zijn want het is in de grote vakantie; dus gent is dan leger dan normaal :)

Aantal verwachte mensen daar heb ik geen flauw idee van ;)

Den Backer
Die parking is gratis (toch 's nachts dachtek) en maar 100m van de rector i p v 500m. ;)
Meestal kunde daar wel een plaatsken vinden.
Mocht ge der direct geen vinden toert dan res rond & der zullen er wel snel vrijkomen...
domineesje
quote:
Originally posted by Den Backer
Die parking is gratis (toch 's nachts dachtek) en maar 100m van de rector i p v 500m. ;)
Meestal kunde daar wel een plaatsken vinden.
Mocht ge der direct geen vinden toert dan res rond & der zullen er wel snel vrijkomen...



das toch de decascoop parking dat ze zeggen he? dan is die is die tot 1u te betalen (dacht ik)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement