|
BETA Party v3 (pg. 94)
|
View this Thread in Original format
| Tomorrow Traxx |
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
Waarschijnlijk (anders zeker de volgende) |
|
|
| TOR |
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
:nervous: TOR :nervous: + ??? |
|
|
| Push2005 |
:haha:
/neer
Good one Kevin :p |
|
|
| BZRK |
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
:nervous: TOR :nervous: + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum |
|
|
| Kelly* |
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
:nervous: TOR :nervous: + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... :clown: ) |
|
|
| domineesje |
| wij dus niet naar schijnt :nervous: *kuch* |
|
|
| The_G0dfather |
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
:nervous: TOR :nervous: + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... :clown: )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers :happy2: |
|
|
| Vishnu |
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten) |
|
|
| massiveK |
hallo, il ben een trancelover uit brussel.
Ik heb de flyer of the BETA party op de id&t website gezien en ik vind het een top line up.
Maar ik heb sommige vragen. Is er een parking naast het rector? Is het makelijk om een parkeerplaats te vinden?
Hoeveel mensen zijn verwacht? 150?, 200 of meer?
Sorry voor mijn nederlands.... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by massiveK
Maar ik heb sommige vragen. Is er een parking naast het rector? Is het makelijk om een parkeerplaats te vinden?
Hoeveel mensen zijn verwacht? 150?, 200 of meer?
|
Parkeren daar is geen probleem. Als je in de straat van de rector 500 meter verdergaat (dat is een helling naar beneden); dan heb je een uitgebreide openlucht-parking voor zeker 500 auto's. Ik denk zelfs dat je niet moet betalen. Sowieso zal het niet zo druk zijn want het is in de grote vakantie; dus gent is dan leger dan normaal :)
Aantal verwachte mensen daar heb ik geen flauw idee van ;) |
|
|
| Den Backer |
Die parking is gratis (toch 's nachts dachtek) en maar 100m van de rector i p v 500m. ;)
Meestal kunde daar wel een plaatsken vinden.
Mocht ge der direct geen vinden toert dan res rond & der zullen er wel snel vrijkomen... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Die parking is gratis (toch 's nachts dachtek) en maar 100m van de rector i p v 500m. ;)
Meestal kunde daar wel een plaatsken vinden.
Mocht ge der direct geen vinden toert dan res rond & der zullen er wel snel vrijkomen... |
das toch de decascoop parking dat ze zeggen he? dan is die is die tot 1u te betalen (dacht ik) |
|
|
|
|