|
BETA Party v3 (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Ow jah, die nest. :rolleyes:
Geen BeTa-party in februari aub. :o |
Mijn examens zijn van 21 jan tot begin februari ... echt klote :mad: |
|
|
| Real |
| Ik bedoelde dus januari, obviously. :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Geen tijd te verliezen dan! :D
*stuurt PM's naar Lolo en Estuera* |
Antwoord gehad! :)
Morgen poll ;) |
|
|
| Real |
Antwoord gehad! :)
Morgen poll ;) |
!!! :eyespop: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
vrijdag= minder volk dat eventueel zal langs komen (alle ik heb al opgemerkt dat de parties op vrijdagen minder volk trekken) misschien is dat in leuven anders mss ook niet (kot studenten die naar huis gaan) |
bwa, mss zijn er wel een aantal die een dagje langer blijven.. op een zaterdag zouden ze speciaal weer naar Leuven moeten afzakken, terwijl ze op vrijdag nog steeds ter plaatse zijn. ze kunnen na het feest ook gewoon weer naar hun kot
vrijdag lijkt me een goede keuze |
|
|
| E-motion_error |
| Ben gisteren nog in het Musiccafé uitgeweest(was wel totaal andere muziek, 80's-new wave, maar kom) en het is toch echt een leuke locatie hoor. Zal misschien later nog wat foto's posten. Denk dat het met een minimum aan publiciteit wel goed moet komen qua bezoekersaantal vermits het echt niet zo groot is. |
|
|
| Bomar |
ik wil anders wel wa posters op de universiteit gaan hangen:D
of flyers aan de fietsen bevestigen (da doen ze bij mij ook voortdurend)
maar de meeste studenten in Leuven willen elke vrijdag weer zo snel mogelijk naar huis, ksnap nie waarom |
|
|
| Jasperovitsj |
De poll zal nog even op zich laten wachten, want een niet nader genoemde nederlandse DJ die geregeld feestjes in de Asta organiseert heeft ook wel zin om een setje te komen draaien op de BETA party! ;)
Dus nog even wachten op data waarop alle 3 dj's kunnen. :) |
|
|
| BZRK |
De poll zal nog even op zich laten wachten, want een niet nader genoemde nederlandse DJ die geregeld feestjes in de Asta organiseert heeft ook wel zin om een setje te komen draaien op de BETA party! ;) |
:happy2: |
|
|
| CygnusX |
De poll zal nog even op zich laten wachten, want een niet nader genoemde nederlandse DJ die geregeld feestjes in de Asta organiseert heeft ook wel zin om een setje te komen draaien op de BETA party! ;)
omg omg omg
*crosses fingers*
:D |
|
|
| Estuera |
:D wie zou dat toch zijn :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Estuera
:D wie zou dat toch zijn :D |
Ik gok op Tiesto. :)
Nee serieus, dat zou wel een ERG straffe line-up zijn, als alle 3 DJ's zouden kunnen. :) |
|
|
|
|