|
BETA Party v3 (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik heb nog een hele pak hardtrance liggen; maar ik heb het al meer dan een jaar niet meer gebruikt :clown: ... hardtrance is nogal 'dood' voort moment... ik denk dat tech-trance misschien passender is ;) |
M.I.K.E :o ? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Aurélie
M.I.K.E :o ? |
Die draait toch techtrance :p |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Push2005
Die draait toch techtrance :p |
Wel als vervanging ve hardtrance dj snappie ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Wel als vervanging ve hardtrance dj snappie ;) |
Zou de max zijn :D ... maar die mag da nie van zijn management of zoiets zeker ? :) |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Aurélie
M.I.K.E :o ? |
kijkt es diep in z'n ogen Aurélie :p
wel schitterend idee, maar kvrees er voor :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
Moet er nu gegaan worden of ni? |
jaja fré ga maar
De piste in Leuven wordt zeker niet afgeschreven, integendeel. Ik verwacht alleen dat het wel nog wat kan duren voor we daar een vrije datum kunnen krijgen in the musiccafé. Daarom dacht ik van in afwachting nog een beta party in Gent te doen. Dat kost ons nieveel moeite en kan ons mss nog een beetje meer financiele armslag geven. |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zou de max zijn :D ... maar die mag da nie van zijn management of zoiets zeker ? :) |
Die hoeven dat niet te weten :p |
|
|
| djcresto |
| Mike mag idd nie van zijn management. Op de eerste betaparty wou hij wel komen meesjotten maar hij was toen nie int land. |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik heb nog een hele pak hardtrance liggen; maar ik heb het al meer dan een jaar niet meer gebruikt :clown: ... hardtrance is nogal 'dood' voort moment... ik denk dat tech-trance misschien passender is ;) |
jaaaa, laat Push2005 draaie;) |
|
|
| Aurélie |
| En Lolo ? Vergis ik mij als ik zeg dat die wel bereid was ? Ik stel een Airwave only set voor :crazy: |
|
|
| FUSyke |
| Voor een portie HardTrance wil ik in de Rector nog wel eens binnenspringen:) Voor al de reclame die Yves hier gemaakt heeft en voor de grote aanwezigheid in de CM afgelopen weekend zou hij toch wel iets mogen terug doen é:) |
|
|
|
|