return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 133)
View this Thread in Original format
eieregooie
Ja, excuses daarvoor, maar dit Feestje viel voor mij midden in een periode van werken/slapen/werken/slapen/werken... etc. En ik post vnl vanaf werk, maarja, daar kan ik dan weer niet met dat setje aan de haal hehe...
SvB
ik kan nu pas posten omdat'k me eerst nog moest registreren en wachten op activatie... maar bij deze...

SUBLIEM feestje, op naar volgend jaar :-p
en special thanks to Jonas Steur voor de plaat, heeft m'n avondje nog subliemer gemaakt :-D
christina
quote:
Originally posted by SvB
SUBLIEM feestje, op naar volgend jaar :-p
en special thanks to Jonas Steur voor de plaat, heeft m'n avondje nog subliemer gemaakt :-D


damn... there's that lucky bastard:(


:D
geoffen
idem dito SvB, lang wachten voor registratie :s

't was een goe party en lekker warm :p:crazy:
FCB_Fanatic
kvind het jammer dat ik der nie bij was, hopelijk komt het de volgende keer iets beter uit. Eén van de volgende dagen ga ik wel die setjes eens downen en beluisteren, dan weet ik tenminste wat ik gemist heb :)
djcresto
mijn filmkes zijn aant uploaden, vannacht online

orjan - artic globe
kindred spirits - englobe (original + van gelder remix)
veracocha - carte blance
jonas stuer - castamera

wel 220mb
geoffen
die wil ik wel zien ze :p
TOR
quote:
Originally posted by djcresto
Maar ff serieus nu, voor V4 is de kans vrij groot dat het wederom de Rector wordt.


Een vaste locatie brengt idd heel wat voordelen met zich mee, vooral dan vanwege het feit dat de locatie een deel wordt van het concept en de basis van dat concept alleen maar steviger wordt. Let wel dat de parties elkaar dan niet al te snel opvolgen, want op die manier creëer je een overflow.

Ik geloof dat er al sprake was van het najaar.. Dan zou ik toch een andere zaal overwegen (Hasselt lijkt me idd geen slecht idee).


Tnx vr de foto's iedereen..
1337, LOL :haha:
Geef toe, het is een zalig t-shirt :D
Dj Mike Foston
De Rumba in Leuven met Affexion was in mijn ogen qua infrastructuur ook niet mis...

Was een megafeestje trouwens !!! Thanx Vishnu !!!
Vishnu
quote:
Originally posted by Dj Mike Foston
De Rumba in Leuven met Affexion was in mijn ogen qua infrastructuur ook niet mis...

Was een megafeestje trouwens !!! Thanx Vishnu !!!


Prachtig zaaltje voor zo'n dingen inderdaad, maar wel 250 euro huur en er zijn geen Pioneer CD-spelers.. Das dus niet ideaal voor een Beta-party wegens goedkopere alternatieven elders in het land. Leuven tout court is denk ik geen goeie stad om goedkope en geschikte zalen te vinden, hoe centraal het ook gelegen mag zijn..

Real
quote:
Originally posted by djcresto
mijn filmkes zijn aant uploaden, vannacht online

orjan - artic globe
kindred spirits - englobe (original + van gelder remix)
veracocha - carte blance
jonas stuer - castamera

wel 220mb

Wiii.
Push2005
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=356988

Typisch... :clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement