|
BETA Party v3 (pg. 133)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Ja, excuses daarvoor, maar dit Feestje viel voor mij midden in een periode van werken/slapen/werken/slapen/werken... etc. En ik post vnl vanaf werk, maarja, daar kan ik dan weer niet met dat setje aan de haal hehe... |
|
|
| SvB |
ik kan nu pas posten omdat'k me eerst nog moest registreren en wachten op activatie... maar bij deze...
SUBLIEM feestje, op naar volgend jaar :-p
en special thanks to Jonas Steur voor de plaat, heeft m'n avondje nog subliemer gemaakt :-D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by SvB
SUBLIEM feestje, op naar volgend jaar :-p
en special thanks to Jonas Steur voor de plaat, heeft m'n avondje nog subliemer gemaakt :-D |
damn... there's that lucky bastard:(
:D |
|
|
| geoffen |
idem dito SvB, lang wachten voor registratie :s
't was een goe party en lekker warm :p:crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| kvind het jammer dat ik der nie bij was, hopelijk komt het de volgende keer iets beter uit. Eén van de volgende dagen ga ik wel die setjes eens downen en beluisteren, dan weet ik tenminste wat ik gemist heb :) |
|
|
| djcresto |
mijn filmkes zijn aant uploaden, vannacht online
orjan - artic globe
kindred spirits - englobe (original + van gelder remix)
veracocha - carte blance
jonas stuer - castamera
wel 220mb |
|
|
| geoffen |
| die wil ik wel zien ze :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
Maar ff serieus nu, voor V4 is de kans vrij groot dat het wederom de Rector wordt. |
Een vaste locatie brengt idd heel wat voordelen met zich mee, vooral dan vanwege het feit dat de locatie een deel wordt van het concept en de basis van dat concept alleen maar steviger wordt. Let wel dat de parties elkaar dan niet al te snel opvolgen, want op die manier creëer je een overflow.
Ik geloof dat er al sprake was van het najaar.. Dan zou ik toch een andere zaal overwegen (Hasselt lijkt me idd geen slecht idee).
Tnx vr de foto's iedereen..
1337, LOL :haha:
Geef toe, het is een zalig t-shirt :D |
|
|
| Dj Mike Foston |
De Rumba in Leuven met Affexion was in mijn ogen qua infrastructuur ook niet mis...
Was een megafeestje trouwens !!! Thanx Vishnu !!! |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Dj Mike Foston
De Rumba in Leuven met Affexion was in mijn ogen qua infrastructuur ook niet mis...
Was een megafeestje trouwens !!! Thanx Vishnu !!! |
Prachtig zaaltje voor zo'n dingen inderdaad, maar wel 250 euro huur en er zijn geen Pioneer CD-spelers.. Das dus niet ideaal voor een Beta-party wegens goedkopere alternatieven elders in het land. Leuven tout court is denk ik geen goeie stad om goedkope en geschikte zalen te vinden, hoe centraal het ook gelegen mag zijn.. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
mijn filmkes zijn aant uploaden, vannacht online
orjan - artic globe
kindred spirits - englobe (original + van gelder remix)
veracocha - carte blance
jonas stuer - castamera
wel 220mb |
Wiii. |
|
|
|
|