|
BETA Party v3 (pg. 127)
|
View this Thread in Original format
| Moondust |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zeker niet in de DJ booth geweest of wel? :p |
...nee ik kan niet zwemmen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Waar blijven al die andere pics en video's? :whip: :p |
|
|
| Bjorn Vidaz |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dj Vega - Live @ BetaParty v3 (07-07-06)
-------------------------------------------
01. Mikael Delta - Dancing with an angel (B.I.G. island mix)
02. Kasey Taylor & Chris Meehan - Humbled (Original mix)
03. James Benitez - Missing you (Original mix)
04. Bent - As you fall (Micah's swollen booty)
05. Joel Armstrong - Silver moon (Derek Howell remix)
06. Cassino & Laben - Leaving panic behind (Flash Brothers remix)
07. Guy Gerber - Stoppage time (Osamu M emagine remix)
08. Spacedubs - On the edge (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolitas remix)
09. Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden remix)
10. Shiloh - Dream on (Luke Chable remix)
11. Ali Ajami & Chris Micali - Strings of life
12. Simon & Shaker - Zero (Original mix)
13. Tim Deluxe - Espoo's rose
|
nr 3 is de Derek Howell mix
lekkere progressive playlist
spijtig dat ik er nie bij kon zijn, zag er zeer geslaagd feestje uit |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Waar blijven al die andere pics en video's? :whip: :p |
vind het maar triestig, zoveel met toestel en bijna niemand die ze online gooit :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| BZRK |
Jonas Steur - Live at Betaparty 07-07-2006-CDR
:haha: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by BZRK
Jonas Steur - Live at Betaparty 07-07-2006-CDR
:haha: |
heb het ook gezien
eig vind ik het respectloos :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bjorn Vidaz
nr 3 is de Derek Howell mix
|
Toch niet hoor ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Jonas Steur - Live at Betaparty 07-07-2006-CDR
:haha: |
Tss, als iemand van ons dat heeft gedaan dan is dat maar laag. Het is omwille van die dingen dat menno niet wou dat zijn set recorded werd, en hij heeft eig. gelijk ook...
Bax draaide ook nog Playmo; was wel een schijfie :D
Arctic Globe was ik idd vergeten (kvind die niet zo goed) |
|
|
| Pumaz |
| Iemand een filmke van Englobe toevallig ? :o |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Bax draaide ook nog Playmo; was wel een schijfie :D
|
hmmm wie zou die toch gaan aanvragen zijn?:D :toocool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Iemand een filmke van Englobe toevallig ? :o |
Mike Foston al zeker, en ik denk dat Gert ook toen een filmpje heeft opgenomen. :)
Waar zitten die trouwens!? Wij willen vids! :whip: :D |
|
|
| Real |
| Spijtig dat ik Monday Bar niet meer kon draaien Jasper, die ging normaal nog na Englobe gekomen. :crazy: |
|
|
|
|