|
BETA Party v3 (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Actie is ondernomen, het wachten is nu op die mail van De Rector, of Cresto die het nog oet posten :) |
Soms kan je bij hem wel wat wachten op een antwoord. Het beste is dat je hem gewoon op je msn-lijst bijvoegt en het hem rechtstreeks vraagt. |
|
|
| Push2005 |
Ik kom nog eens bumpen :p
Is er al wat meer nieuws nu de examens gedaan zijn enzo ? :happy2:
Kheb anders gehoord dat de coulissen in gent ook een vrij goekoop zaaltje is... |
|
|
| Real |
| Sportpaleis for teh win ! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kheb anders gehoord dat de coulissen in gent ook een vrij goekoop zaaltje is... |
Tell me more please :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tell me more please :) |
Ja, Belgian Bonzai zei me na trance energy dat hij eens had gehoord voor de zaaltje... er is al equipment voorzien en twas vrij goekoop om te huren (slechts 60 euro ?? niet zeker), tligt ook in de overpoortstraat dacht ik; maar die mannen hebben gene website dus ik kan voorlopig nieks meer vertellen :clown:
Kzalt John nog es vragen, tenzij hij hier nu zelf passeert :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hij heeft hier ooit eens iets gepost over een zaaltje, misschien was het dat? :) |
|
|
| djcresto |
| heb al paar mails nr de rector gestuurd maar krijg geen antwoord. Ook hun kalender op de site wordt niet meer geupdate. Kzou eigenlijk is moeten bellen, maar kvergeet het elke keer. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kheb anders gehoord dat de coulissen in gent ook een vrij goekoop zaaltje is... |
Ja best wel cool hoor daar, zit daar vaak en 't is vrij modern ingericht, echt groot is het niet, ma er kunnen er altijd wel veel in :D, stampvol altijd. 't Ligt ook in de overpoortstraat, dus niet al te ver van het station.
'k wil altijd wel eens informeren daar als jullie da willen |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
'k wil altijd wel eens informeren daar als jullie da willen |
Doen :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Doen :) |
welke periode hadden jullie ongeveer gedacht ? |
|
|
| Jasperovitsj |
Vraag de agenda van pakweg maart tot en met mei ofzo, als da kan. :)
En foto's zouden ook leuk zijn :D |
|
|
|
|