return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 104)
View this Thread in Original format
eieregooie
Ah ja, dat wil ik wel doen (weet nu ook hoe ik langer kan opnemen :p), maar ik ben er niet vanaf het begin. Ik moet werken tot een uur of 8 in ieder geval. Vorige keer was er volgens mij toch ook iemand die de vroegere setjes had opgenomen, en ik de latere?
Jasperovitsj
Ik kan de vroege setjes opnemen, maar dat is dan wel *maar* Minidisc kwaliteit. En hoe langer ik moet opnemen, hoe minder de kwaliteit natuurlijk. ;)
Ik geloof dat er wel mensen waren die eventueel een laptop wilden meebrengen om rechtstreeks op te nemen, dus misschien is dat wel het beste plan om de eerste uurtjes te overbruggen?
Devilex
tapes :toothless
eieregooie
Ik zal in ieder geval mijn apparaatje meenemen :)
Real
Luc (dacht ik toch) of ik kunnen in elk geval wel een laptop meenemen.
Jasperovitsj
Gewoon doen, en dan zien we daar wel verder hoe we het arrangeren. :)
Zijn jij of Luc er al vanaf 21u?
Real
Maakt me nie uit. Kzal het eens met Luc bespreken. :crazy:
djcresto
nog een weekje spammen, iedereen aan het werk :p
Bertn
Ik heb hetzelfde model laptop als Luc, dus ik kan je verzekeren dat die het niet zal uithouden bij de warmte in zo'n zaal. En ik spreek uit ervaring:)


Is er eigenlijk iemand die om 19u daar al iets wil gaan eten of zo? Ik zit al vanaf 16u in gent dus ik moet mij in die tussenuurtjes wat bezighouden he:toothless
Dark Apostle
Iets eten zal ik zoizo doen, weet alleen niet rond hoelaat ik er ga zijn, kga properen om toch ergens tussen 20 en 21.30 er te zijn.

Push2005
quote:
Originally posted by Bertn
Ik heb hetzelfde model laptop als Luc, dus ik kan je verzekeren dat die het niet zal uithouden bij de warmte in zo'n zaal. En ik spreek uit ervaring:)


Ik heb nochtans eens een set van 4u recorded en dat ging volledig (en twas warm op zolder :p)

Ik wil het eventueel wel meedoen om sets op te nemen tot ei er is met z'n apparatuur; maar een hele avond zal ie dat alleszinds wel niet uithouden...

Khoop wel dat er geen bier ofzo op gemorst wordt :clown:
eieregooie
quote:
Originally posted by Push2005
tot ei er is met z'n apparatuur;

lol, tis maar een irivertje hoor ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement