return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 111)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Real
Tkan zijn dat ik vóór 9u al alleen naar Gent kom, maar kheb niet veel zin om met ne laptop en platentas door da park te lopen. :nervous:
Zijn er nog BeTa's in het station rond 19.30 of 20.30?


Zal ik u gidsen, mijne jongen ? :p
Real
djcresto
quote:
Originally posted by Real
Tkan zijn dat ik vóór 9u al alleen naar Gent kom, maar kheb niet veel zin om met ne laptop en platentas door da park te lopen. :nervous:


zeg int licht is dat een mooi en veilig park zelle
Real
Kheb nogal een afkeer van grote steden. :nervous:
Xilver
quote:
Originally posted by Real
Kheb nogal een afkeer van grote steden. :nervous:


Gent is een groot dorp, geen grote stad :D
Devilex
Kben kik daar ook al moederziel alleen door da park gelopen rond 23u als 't donker was. Das daar safe ze, ge kunt natuurlijk ook rond het park gaan maar dan zijt ge iets langer onderweg.
Pumaz
quote:
Originally posted by Xilver
Who are you again? :p

Hehe :toothless

Mja niet veel meer op 't forum, ik weet het :clown:

Ik kom eigenlijk gewoon kijken naar hoe iedereen zit te flippen op mijn genialiteit :disbelief
Gladius
wie vertrekt er vanuit Antwerpen met de trein? (of met auto waarin nog een plaatsje vrij is =p)
Xilver
quote:
Originally posted by Gladius
wie vertrekt er vanuit Antwerpen met de trein? (of met auto waarin nog een plaatsje vrij is =p)


Lees paar pagina's terug :)

Ge kunt met ons meerijden naar daar. Vervoer terug is ook goe als ge op 't zelfde uur wilt vertrekken als ons :)
Vishnu
Toevallig iemand met nen auto die vertrekt vanuit omgeving Turnhout en nog plaats heeft?..

Indien niet vertrek ik met trein in Turnhout (om 19u34 of 20u34), en reis over Mechelen (20u19 of 21u19) naar Gent (21u07 of 22u07). Wie toevallig op de same time same place is, steekt zijn hand op :)

Jasperovitsj
Iemand zin in een pre-party eetmeeting rond 20u ofzo?
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Iemand zin in een pre-party eetmeeting rond 20u ofzo?

Mais oui :)

Niet dat ik tegenwoordig veel eet :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement