|
BETA Party v3 (pg. 111)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Tkan zijn dat ik vóór 9u al alleen naar Gent kom, maar kheb niet veel zin om met ne laptop en platentas door da park te lopen. :nervous:
Zijn er nog BeTa's in het station rond 19.30 of 20.30? |
Zal ik u gidsen, mijne jongen ? :p |
|
|
| Real |
 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Tkan zijn dat ik vóór 9u al alleen naar Gent kom, maar kheb niet veel zin om met ne laptop en platentas door da park te lopen. :nervous:
|
zeg int licht is dat een mooi en veilig park zelle |
|
|
| Real |
| Kheb nogal een afkeer van grote steden. :nervous: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
Kheb nogal een afkeer van grote steden. :nervous: |
Gent is een groot dorp, geen grote stad :D |
|
|
| Devilex |
| Kben kik daar ook al moederziel alleen door da park gelopen rond 23u als 't donker was. Das daar safe ze, ge kunt natuurlijk ook rond het park gaan maar dan zijt ge iets langer onderweg. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Xilver
Who are you again? :p |
Hehe :toothless
Mja niet veel meer op 't forum, ik weet het :clown:
Ik kom eigenlijk gewoon kijken naar hoe iedereen zit te flippen op mijn genialiteit :disbelief |
|
|
| Gladius |
| wie vertrekt er vanuit Antwerpen met de trein? (of met auto waarin nog een plaatsje vrij is =p) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Gladius
wie vertrekt er vanuit Antwerpen met de trein? (of met auto waarin nog een plaatsje vrij is =p) |
Lees paar pagina's terug :)
Ge kunt met ons meerijden naar daar. Vervoer terug is ook goe als ge op 't zelfde uur wilt vertrekken als ons :) |
|
|
| Vishnu |
Toevallig iemand met nen auto die vertrekt vanuit omgeving Turnhout en nog plaats heeft?..
Indien niet vertrek ik met trein in Turnhout (om 19u34 of 20u34), en reis over Mechelen (20u19 of 21u19) naar Gent (21u07 of 22u07). Wie toevallig op de same time same place is, steekt zijn hand op :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Iemand zin in een pre-party eetmeeting rond 20u ofzo? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Iemand zin in een pre-party eetmeeting rond 20u ofzo? |
Mais oui :)
Niet dat ik tegenwoordig veel eet :o |
|
|
|
|