|
BETA Party v3 (pg. 89)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Kindred Spirits - Englobe gaat het kot laten ontploffen. Wat een BOEM! :p |
|
|
| TOR |
| De gemasterde versie is bijna af :) |
|
|
| Real |
Sweet. :)
Komt er ook nog een Icone remix, of had ik dat in den tijd verkeerd gelezen? |
|
|
| TOR |
Wim zei dat hij 'een poging zou wagen' :o
Intussen niets meer van hem vernomen.. Maar dat wil niets zeggen, want hij is nooit echt vaak online geweest. Zal de kwestie es opwerpen per e-mail :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Progrez
Airwave sla ik niet af. Kzenner! |
gij waart van zoersel e, als ge wilt pik ik u dan wel op! |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En wie is Translucide? :p |
Profiel Translucide op Klubitus > Linkje
Translucide komt dus ZEKER ook, ze had dus op Klubitus een vraag gepost waar wellicht een ander BETER antwoord op kan geven:
| quote: | | 1.6.2006 21:28] Translucide: Hi! Have you been in Gent before and in that Rector, where the BETA party appears? Is it near railway-station or far, far away from it? |
Dan denk ik dus aan iemand vanuit de organisatie (die overigens ook de omgeving aldaar kent)...
Haar e-adress is bij mij opvraagbaar ! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Loraine
Dan denk ik dus aan iemand vanuit de organisatie (die overigens ook de omgeving aldaar kent)...
Haar e-adress is bij mij opvraagbaar ! |
PM de vraag door naar Cresto of Push2005, they can help her :) |
|
|
| Loraine |
| Tnx. Haar vragen e.d. gemaild naar Cresto :) |
|
|
| domineesje |
| das idd 15 min van station te voet als ge goed door stapt door citadelpark ( remember cityparade) |
|
|
| Real |
Pheatus doet dan nog al die moeite om de routebeschrijving op de site te zetten. :p (In het Nederlands weliswaar, maar toch ;) )
Editje: alé, ik dacht dat er ook een wegbeschrijving op stond vanaf de stations. Niet dus. :) |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
gij waart van zoersel e, als ge wilt pik ik u dan wel op! |
Ola das sympathiek. Ik laat het u nog weten want misschien is er nog iemand bij en kwil ni profiteren.
Alvast bedankt! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Real
Pheatus doet dan nog al die moeite om de routebeschrijving op de site te zetten. :p (In het Nederlands weliswaar, maar toch ;) )
Editje: alé, ik dacht dat er ook een wegbeschrijving op stond vanaf de stations. Niet dus. :) |
ben eentje aan het maken ;) |
|
|
|
|