|
BETA Party v3 (pg. 73)
|
View this Thread in Original format
| Real |
Niiiiice. :)
Mooi werk Pheatus! |
|
|
| Synthesia |
| Damn zeer mooi gedaan! |
|
|
| MikeVee |
| :eyes: Knappe flyer!!! |
|
|
| djcresto |
awesome :D tnx seb
verspreiden die handel!! |
|
|
| eieregooie |
| Nice, lekker Intuition-ish :D |
|
|
| djcresto |
| ff wachten tot verspreiden tot datum is aangepast :D |
|
|
| Push2005 |
Omg :eyes:
Prachtig gewoon !
Je zou haast denken dat "BeTa" voor een professionele organisatie staat :tongue2 |
|
|
| Real |
Zou ge niet gewoon een nieuwe thread maken ipv deze te sticky'en?
De helft van deze thread is de zoektocht naar een fuifzaaltje, nogal nutteloos vind ik. :)
+ Dan kunt ge een deftige openingspost maken, want nu moet ik altijd 6 uur browsen om de juiste datum te vinden. :D |
|
|
| Aurélie |
| Heel knap gedaan die flyer :) ! |
|
|
| domineesje |
| idd knap en ik was al aan het versreiden tot ik effe hier verder las :o |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
ff wachten tot verspreiden tot datum is aangepast :D |
Lol idd :p
Het concept van de vorige party is nog steeds mn desktop-achtergrond btw :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Datum is aangepast, dus begin maar te spammen SPAMMEN SPAMMEN SPAMMEN SPAMMEN :toothless |
|
|
|
|