|
BETA Party v3 (pg. 77)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Da weet ik :D |
rebel :p |
|
|
| Pheatus |
oops, heb nog niet gekeken op 1024x768 :o
my fault ;) direct es aanpassen! |
|
|
| Real |
| Urgh wat heb je met men smoel gedaan Pheatus, die foto is nu zoooo lelijk. :o |
|
|
| Pheatus |
| kheb de originele der opgezet nu ;) |
|
|
| Real |
| Nu ben ik nog lelijk. :toothless :toothless :toothless |
|
|
| Push2005 |
Het beste stuk van het liedje staat er ook nog niet op :)
Voor de rest héél schone design... Dikke  |
|
|
| Real |
In 1152*864 (niet echt een standaardformaat, kweet het) valt het onderste gedeelte van de site weg. :)
EDIT: excuses, da's precies in orde nu. |
|
|
| djmanu |
| Nous serons présent !! |
|
|
| Pheatus |
Zou nu zichtbaar moeten zijn voor iedereen met mimimum resolutie van 1024x768
Hmja, als er iemand een goed loopke kan maken voor de site? Kevin of Jack zelf eventueel? |
|
|
| Jasperovitsj |
Looking good Seba!!  |
|
|
| Real |
Alé, wie is er nu owner van www.betaparty.tk? :)
Forwarden gogo!
+ Nog een probleem ontdekt: de biographies van bvb. Airwave & Bax zijn onleesbaar over dat zonnetje. :p
+ De websites van de deejays zouden in een nieuw venster mogen openen vind ik. |
|
|
| Pheatus |
Aangepast Kristof ;)
Behalve de bio's van Airwave en Jonas omdat ik niet direct een oplossing weet... iemand? Ik zou het zo laten, laat nog iets over aan de verbeelding ;) |
|
|
|
|