|
BETA Party v3 (pg. 97)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Bertn
wij hielden dat in die topic, tis ni de bedoeling dat dat plots in elke topic moet gebeuren eh:p |
komaan seg, ik wou dit in elk topic doen
ik mag ook niks he! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FredNova
komaan seg, ik wou dit in elk topic doen
ik mag ook niks he! |
dutske ;) |
|
|
| massiveK |
ik versta niet mensen die zeggen dat het te ver is... Belgie is een kleine land en we hebben autostraden overal...
Denk aan mensen in iereland waar er geen autostraden zijn.. ze teken 4 uren om van west coast tot dublin te komen.
dus ja, een uurtje rijden om een locatie te bereiken t'is toch niet zo kwaad...
:)
met goeije trance muziek in de auto is dat zelf een plezier wat mij betreft.;) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by massiveK
ik versta niet mensen die zeggen dat het te ver is... Belgie is een kleine land en we hebben autostraden overal...
Denk aan mensen in iereland waar er geen autostraden zijn.. ze teken 4 uren om van west coast tot dublin te komen.
dus ja, een uurtje rijden om een locatie te bereiken t'is toch niet zo kwaad...
:)
met goeije trance muziek in de auto is dat zelf een plezier wat mij betreft.;) |
Vandaar dat ondertekende ook dit jaar nog zn rijbewijs wilt halen, want met de auto hebt ge ons petieterig landje idd zo doorkruist.. (met het openbaar vervoer daarentegen...) :) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Vandaar dat ondertekende ook dit jaar nog zn rijbewijs wilt halen, want met de auto hebt ge ons petieterig landje idd zo doorkruist.. (met het openbaar vervoer daarentegen...) :) |
ik vind nochtans da ge der me het openbaar vervoer ook vlot geraakt ze... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
ik vind nochtans da ge der me het openbaar vervoer ook vlot geraakt ze... |
Limburg is steeds een eindje met een openbaar vervoer hoor en daar zijn maar 2 spoorlijnen :D |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by djcresto
Limburg is steeds een eindje met een openbaar vervoer hoor en daar zijn maar 2 spoorlijnen :D |
ma ge spreekt daar dan ook nog is over het beste deel van t land eh:p Toch vreemd da stevaert da zo zit te promoten en dan hoor je van die dingen;) |
|
|
| Dark Apostle |
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid |
|
|
| Jasperovitsj |
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette :D |
Zoals elke goeie artist moet je eens voor een nieuwe act gaan...kan ook altijd bij een werkende formule blijven. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette :D |
Kaidreas+ nog wat vrienden, en kben wat collega's aan het overtuigen. :cool: |
|
|
| jeronimo_jd |
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis) |
|
|
|
|