return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 109)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Kom toch gewoon af Mario, genoeg bekend volk toch? :)
TOR
Ik trek mijn Green Martian t-shirt aan, zodat Lolo in zekere zin toch aanwezig is vrijdag :D

Toch blijf ik vinden dat de line-up in zekere zin onthoofd is :(
Nu ja, het wordt sowieso een kwalitatieve avond. Nu maar hopen dat de mensen die ik meebreng het boeiend genoeg vinden zonder live-act :)
Magistrate
kvind het heel jammer, maar kga niet aanwezig zijn :(
moet de zaterdag om 12u vliegtuig nemen en kheb geen zin om door te trekken..
Vishnu
Bij deze bevestig ik mijn aanwezigheid overmorgenavond :)
FCB_Fanatic
ik ga een poging wagen om te komen, maar ik denk dat de kans dat ik niet kom groter is dan dat ik wel kom. Kgeraak pas thuis tegen negen uur, dan moet ik mij ff klaarmaken zodat ik tegen half tien normaal wel met den auto kan vertrekken.

De afstand en rijtijd houd mij vooral tegen om dan nog te vertrekken, zeker omdat ik de rit in mijn eentje zal moeten maken. Het gaat toch een 2u duren eer ik daar ben, en dan vooral s morgens terugkeren vertrouw ik niet zo echt eigenlijk
Zehra
goh, dit feestje zegt me echt niks eh :o :p :toothless
mrcanon
Khoop maar da'k de baan vindt. In Gent uw weg vinden is nie zo simpel :nervous:
Margaux
en euhm is er een vestiaire aanwezig?
Jasperovitsj
Er is plaats achter de toog om een hoop jassen op te hangen ja :)
mrcanon
quote:
Originally posted by Margaux
en euhm is er een vestiaire aanwezig?


Draagde gij in zo een weer een vest? :eek:

Margaux
quote:
Originally posted by mrcanon
Draagde gij in zo een weer een vest? :eek:


we komen met de trein waar de airco volle bak opstaat en dat 2uur dus das nie zo warm en ze geven regen uit dus het zou wel handig zijn als ge dan toch iets bij hebt denk ik.
mrcanon
Geven ze regen uit? wtf? Doe maar uw vest aan meiske en zeg da ze die airco verplaatsen naar de fabriek waar ik vakantiejob doe, want daar is da gewoon nie te doen van de hitte als ge in de namiddagshift zit :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement