|
BETA Party v3 (pg. 109)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Kom toch gewoon af Mario, genoeg bekend volk toch? :) |
|
|
| TOR |
Ik trek mijn Green Martian t-shirt aan, zodat Lolo in zekere zin toch aanwezig is vrijdag :D
Toch blijf ik vinden dat de line-up in zekere zin onthoofd is :(
Nu ja, het wordt sowieso een kwalitatieve avond. Nu maar hopen dat de mensen die ik meebreng het boeiend genoeg vinden zonder live-act :) |
|
|
| Magistrate |
kvind het heel jammer, maar kga niet aanwezig zijn :(
moet de zaterdag om 12u vliegtuig nemen en kheb geen zin om door te trekken.. |
|
|
| Vishnu |
| Bij deze bevestig ik mijn aanwezigheid overmorgenavond :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik ga een poging wagen om te komen, maar ik denk dat de kans dat ik niet kom groter is dan dat ik wel kom. Kgeraak pas thuis tegen negen uur, dan moet ik mij ff klaarmaken zodat ik tegen half tien normaal wel met den auto kan vertrekken.
De afstand en rijtijd houd mij vooral tegen om dan nog te vertrekken, zeker omdat ik de rit in mijn eentje zal moeten maken. Het gaat toch een 2u duren eer ik daar ben, en dan vooral s morgens terugkeren vertrouw ik niet zo echt eigenlijk |
|
|
| Zehra |
| goh, dit feestje zegt me echt niks eh :o :p :toothless |
|
|
| mrcanon |
| Khoop maar da'k de baan vindt. In Gent uw weg vinden is nie zo simpel :nervous: |
|
|
| Margaux |
| en euhm is er een vestiaire aanwezig? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Er is plaats achter de toog om een hoop jassen op te hangen ja :) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Margaux
en euhm is er een vestiaire aanwezig? |
Draagde gij in zo een weer een vest? :eek: |
|
|
| Margaux |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Draagde gij in zo een weer een vest? :eek: |
we komen met de trein waar de airco volle bak opstaat en dat 2uur dus das nie zo warm en ze geven regen uit dus het zou wel handig zijn als ge dan toch iets bij hebt denk ik. |
|
|
| mrcanon |
| Geven ze regen uit? wtf? Doe maar uw vest aan meiske en zeg da ze die airco verplaatsen naar de fabriek waar ik vakantiejob doe, want daar is da gewoon nie te doen van de hitte als ge in de namiddagshift zit :whip: |
|
|
|
|