return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 136)
View this Thread in Original format
Zehra
das lang geleden :)
Devilex
Er wordt toch nergens een link gelegd ook? Gewoon een balleke trappen voor de fun zeker?:)
Push2005
Coole movies :)

Kvind da filmke bij de Van Gelder remix van Englobe wel grappig :D
Devilex
Kheb de filmkes naar een kleinere bestandsgrootte omgezet, ze zijn hier te downloaden:

http://users.pandora.be/devilex/BetaParty/
Loraine
Wel lachen om te lezen dat iedreen al in gedachten bezig is met de volgende editie :p
Als "Ollander" ga ik me er maar nie mee bemoeien, khoor het wel als jullie iets bedacht hebben :p
Zodra ik thuis ben , meteen maar ff de filmpjes binnenhalen !! :D :D
CygnusX
quote:
Originally posted by Devilex
Kheb de filmkes naar een kleinere bestandsgrootte omgezet, ze zijn hier te downloaden:

http://users.pandora.be/devilex/BetaParty/


Thanks, zo kon ik ze makkelijk op Video Google zetten :)

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]
Den Backer
Merci voor de filmkes!! :)
FenixStyle
quote:
Originally posted by Push2005
Tss, als iemand van ons dat heeft gedaan dan is dat maar laag. Het is omwille van die dingen dat menno niet wou dat zijn set recorded werd, en hij heeft eig. gelijk ook...
[/SIZE]


Langs ene kant is het natuurlijk niet leuk dat die setjes nu ook op andere plaatsen opduiken.. Maarja anderzijds, als op een forum waar iedereen op kan zonder in te loggen, zoiets wordt gepost, tja dan valt het wel te verwachten dat vroeg of laat die sets ook ergens anders opduiken... :) Bij een volgende gelegenheid mss best aan deze risico's denken en bijv. de link enkel op aanvraag doorsturen via pm...
Devilex
Da doe ni uit é, da lekt toch uit dan die set.
CygnusX
Ik snap niet waarom sommigen zich zo druk maken om het "lekken" van die livesets. Tis niet alsof ze er geld mee verdienen of dat de set nog uitkomt op CD :D Als Jonas het erg zou vinden, dan had hij het niet toegelaten. Zie het als gratis promotie, voor Jonas en voor Beta :)

jeronimo_jd
ik snap echt nie wrom da die sets nie zoude moge uitlekke.
as kik erges zo'n setje ontdek gelijk da van jonas van een paar trance addicts aan den andere kant van de wereld, kzou dolgelukkig zen.
waarom da geluk dan nie gunnen aan andere trance liefhebbers. gullie wilt het precies echt wel mega exclusief houden.
Jasperovitsj
Mij maakt het ni veel uit, ik vind het alleen grappig omdat het Tiestoinmix is die het topic heeft gestart :D De man die een legendarisch topic maakte over zijn woede vanwege het feit dat er mensen tijdens een Tiesto-set filmpjes hadden gemaakt en die niet meteen geshared hadden...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement