|
BETA Party v3 (pg. 129)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by djcresto
aja wat webspace voor de filmjes zou wel welkom zijn |
zie pm |
|
|
| Dark Apostle |
Heb vandaag 62 kilometer gefietst, mijn gat doet zeer en ik ben kapot...maw de foto's komen morgen, meesten zijn spijtig genoeg wazig, maar 1 toont ons favoriet BETA-model op zen best...enfin vind ik toch.
Heb ook 2 of 3 kort filmkes, maar ik ga die dingskes wel uploaden naar een online album, als iemand nen tip heeft voelt u vrij om die met mij te delen :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Heb vandaag 62 kilometer gefietst, mijn gat doet zeer en ik ben kapot...maw de foto's komen morgen, meesten zijn spijtig genoeg wazig, maar 1 toont ons favoriet BETA-model op zen best...enfin vind ik toch.
Heb ook 2 of 3 kort filmkes, maar ik ga die dingskes wel uploaden naar een online album, als iemand nen tip heeft voelt u vrij om die met mij te delen :D |
zie linkl bovenaan als ge bij telenet zijt
je krijgt 1gb space van hun |
|
|
| Real |
| Een paar zaaaaaalige foto's man. :D |
|
|
| illusion4096 |
| Wou ook ff bedanken voor het feestje. Prima organisatie! Het was echt te gek. En Menno was top ! ;-) |
|
|
| Jasperovitsj |
Deze foto geeft de sfeer het beste weer denk ik :)
 |
|
|
| Push2005 |
Zààààlige foto's :D
Hahaha, zoek je foto nr. "1337" dan kom je hierop uit; dat kan geen toeval zijn :p
 |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Tis Oscar Freire met een Green Martian t-shirt :eyes: |
|
|
| Real |

Ge hebt gelijk. :nervous: :nervous: |
|
|
|
|