|
BETA Party v3 (pg. 86)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| 't is een zijstraat van de overpoort, maar welk station der tdichtste bij is, daar heb ik geen flauw idee van |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Is da eigenlijk ver van 't station? Waar stap ik best af, Dampoort of Sint-Pieters? |
Gent-Sint-Pieters afstappen... daarna richting citadelpark (da ligt 200 meter verder); door het park wandelen... Let op voor de homo's in de late uurtjes :p. En als je het park doorbent kom je automatisch op een druk kruispunt; die straat is de overpoortstraat.
Wandeltijd = 15 mins
Fietsen = 6 mins ofzo
Als je in dampoort afstapt ben je veel te lang onderweg :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Achja, de trein dat zie ik ook nog wel zitten :) Enige probleem is natuurlijk wel terug te geraken aangezien er nog geen treinen rijden om 5u :o |
|
|
| Real |
5u gedaan -> half uurtje terug sukkelen naar station -> 6u trein.  |
|
|
| Jasperovitsj |
Die 5u is trouwens maar een voorzorgsmaatregel om taferelen zoals die van vorig jaar te vermijden, toen we opeens om 5u moesten stoppen omdat er dan een Kozzmozz afterparty gepland was waar wij niks vanaf wisten :rolleyes:
Voor hetzelfde geld kunnen we deze keer langer doorgaan :) |
|
|
| RadiantB |
Als we nu eens rond hetzelfde uur in Gent SP afspreken, dan is dat probleem ook opgelost.
Ik ken mijn baan daar nogal goed, want kheb er een jaar gezeten.
Dat druk kruispunt -ook wel de Heuvelpoort genoemd- heeft trouwens de oppervlakte van een klein voetbalveld. :P (dus ge kunt er nie naast kijken) |
|
|
| FUSyke |
| @RadiantB: Hier se nog ene van Wetteren:) Van de city zelf of deelgemeente? |
|
|
| RadiantB |
Deelgemeente Massemen, maar ik zit meestal op een ander, want er is hier geen f*ck te beleven. :toothless (niet dat het in Wetteren zoveel beter is natuurlijk)
Staminé olé olé !! |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Deelgemeente Massemen, maar ik zit meestal op een ander, want er is hier geen f*ck te beleven. :toothless (niet dat het in Wetteren zoveel beter is natuurlijk)
Staminé olé olé !! |
Ik zit ook niet zoveel in Wetteren. Soms ga ik eens naar de Gevallen Engel maar daar is het de laatste tijd ook maar flauw. De Staminé is nog wel ok. Café 27A in Schellebelle is goed > lekkere cocktails:crazy: |
|
|
| RadiantB |
Den Engel is veel te kostelijk naar mijn goesting, en ze hebben alleen maar Primus. :wtf: (of gelijkaardigen bucht, maar alleszins geen Jupiler)
Jammer dat de Hooters failliet is, ze gingen net beginnen met topless bediening. ^^
Maar ja, 20 café's in een straal van 500 meter, nogal logisch dat er weinig goed draaien. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Vandaag weer mijn goede daad gedaan en wat mensen naar de BeTA-party gelokt :p De line-up verbaasde hen wel moet ik zeggen :D |
|
|
| Bl@ckOut |
| Ja ik heb 't ook al naar bijna mijn volledig adressenbestand doorgestuurd. Voorlopig nog niet veel reactie maar kzal nog wel wa spammen :) |
|
|
|
|