|
BETA Party v3 (pg. 92)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Het is natuurlijk niet gezegd dat Jonas in zijn set alleen maar eigen producties gaat draaien. Allé, het is uw goed recht om zijn producties niet goed te vinden, maar daarom hoef je zijn dj-skills daar toch nog niet meteen op af te rekenen? :)
Voor zover ik weer draait hij in zijn sets wel platen van Arksun, Hydroid, Airbase en al die andere namen die je zoveel beter vindt producen ;) |
|
|
| Bertn |
| Ik heb Steur onlangs Live bezig gehoord, en naast zijn eigen producties draait hij ook heel wat van "andermans muziek" hoor;) |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het is natuurlijk niet gezegd dat Jonas in zijn set alleen maar eigen producties gaat draaien. Allé, het is uw goed recht om zijn producties niet goed te vinden, maar daarom hoef je zijn dj-skills daar toch nog niet meteen op af te rekenen? :)
Voor zover ik weer draait hij in zijn sets wel platen van Arksun, Hydroid, Airbase en al die andere namen die je zoveel beter vindt producen ;) |
Over zijn dj skills heb ik het eigenlijk niet. Ik was zelfs aangenaam verrast toen ik hem onlangs hoorde spelen in Den Haag.
Maar hij speelt toch min of meer voor de helft eigen producties (wat ik niet meer dan normaal vind), maar ik word soms zenuwachtig van zijn sound. Wieuuu wieuuu ding dung ding dung... Het is echt niet aan mij besteed. Geef mij maar platen genre Airwave - Skyblues. Daar vind ik zoveel meer in terug.
Voor de rest ben ik geen moeilijke mens hoor. ;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ik ben niet van plan om een hele discussie op gang te brengen dus ik hou het eenvoudig en kort.
Wat mij betreft heeft een gemiddelde Steur-productie een gebrek aan diepgang. Daarbij lijken al zijn releases even hard op elkaar.
Geef mij tegenwoordig maar Laurent Veronnez, Mark Otten, Arksun, Jose Amnesia, Hydroid, David West, Sasha, Ozgur Can, Shawn Mitiska, Perry O'Neil, Andy Moor, Dousk... . Of Thomas Bronzwaer, Jezper Söderlund,... .
Pooley, een forum is er niet alleen om alles en iedereen te verafgoden. Pro's en contra's moeten er altijd zijn. |
Dus Jonas Steur z'n producties missen diepgang...
en die van Andy Moor ni...
k...
Ksnap echt ni hoe ge kunt zeggen da Jonas Steur z'n producties diepgang missen. 't Is in mijn ogen nog een van de weinige producers die gevoel in een plaat kan leggen.
Andy Moor z'n producties, daar kan ik soms het vliegend schijt van krijgen, da typisch gepingel altijd. |
|
|
| eieregooie |
| Ohja, laten we anders even gaan twisten over smaak :D |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ohja, laten we anders even gaan twisten over smaak :D |
Inderdaad.
Terug on topic; Betaparty |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ohja, laten we anders even gaan twisten over smaak :D |
zwijgen hollander :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dus Jonas Steur z'n producties missen diepgang...
en die van Andy Moor ni...
k...
Ksnap echt ni hoe ge kunt zeggen da Jonas Steur z'n producties diepgang missen. 't Is in mijn ogen nog een van de weinige producers die gevoel in een plaat kan leggen.
Andy Moor z'n producties, daar kan ik soms het vliegend schijt van krijgen, da typisch gepingel altijd. |
breek aub mijne smoel ni open :( |
|
|
| Bertn |
| wordt het langzamerhand geen tijd voor een roll call?:p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Bertn
wordt het langzamerhand geen tijd voor een roll call?:p |
Ik ga nog zien of ik kom.
Hoewel, zet me er toch maar op :p :
Kristof (Real) |
|
|
| Xilver |
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver) |
|
|
| djcresto |
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden |
|
|
|
|