|
BETA Party v3 (pg. 112)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Ik ga toch geen 4-gangenmenu eten voor mijn set hoor, kword daar nogal slaperig van :o
Bon, lijstjestijd dus :D
Wie is er rond 20u in Gent voor een preparty eet-meeting?
Jasper
Jack |
|
|
| Real |
| Ik en Luc zijn om 19.30u normaal in het station St-Pieters, dus ik zie dat wel zitten. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Put yer names on the list then :p |
|
|
| Bertn |
| ik was dat eerst van plan, maar nu blijkt dat mn vriendin toch geslaagd is voor haar examens zal ik rond dat uur nog op haar proclamatie zitten:) |
|
|
| Nyah |
Preparty eetmeeting zie ik ook wel zitten, ma weet ni of Tom en ik er op tijd gaan geraken; met dat verkeer op vrijdag avond ist soms wel rampzalig, dus ge moet ni op ons wachten.
Ik zal wel een sms sturen naar Zehra als we er zijn en dan kan ze wel ff laten weten waar jullie verzeild geraakt zijn, zeker? ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Indeed, aangezien zij de chauffeur is. :)
Nu ja, ik wil sowieso om 20u30 in de Rector zijn om ff alles te checken en te installeren voor het feestje van start gaat :) |
|
|
| djcresto |
| ik ga al gn eten met vrienden dus zal er niet bijzijn |
|
|
| domineesje |
eten waar?
was zoiezo van plan om eerst iets te eten.. |
|
|
| Real |
Jasper
Jack
(Tom+Anja)
Kristof
Luc
Is da voor iedereen doenbaar om te ontmoeten aan het St-Pieters station? Of liever direct in de buurt van de Rector ergens? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Real
Tkan zijn dat ik vóór 9u al alleen naar Gent kom, maar kheb niet veel zin om met ne laptop en platentas door da park te lopen. :nervous:
Zijn er nog BeTa's in het station rond 19.30 of 20.30? |
Ik ben er om 8u denk ik. Ik ken de baan daar wel goe mocht et nodig zijn :)
pre-party eet meeting, kebab in den Tosi kan ik alleen maar aanraden :)
maar keuze genoeg daar natuurlijk, ook ne goeie goeikope pizzeria in de overpoort
Wie is er rond 20u in Gent voor een preparty eet-meeting?
Jasper
Jack
(Tom+Anja)
Kristof
Luc
Kenny
Kheb er zin in :crazy: |
|
|
| Zehra |
Wie is er rond 20u in Gent voor een preparty eet-meeting?
Jasper & Zehra
Jack
(Tom+Anja)
Kristof
Luc
Kenny
Waar en wanneer exactly spreken we af? |
|
|
| djcresto |
| nog 24u30 te gaan :D |
|
|
|
|