return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 112)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Ik ga toch geen 4-gangenmenu eten voor mijn set hoor, kword daar nogal slaperig van :o

Bon, lijstjestijd dus :D

Wie is er rond 20u in Gent voor een preparty eet-meeting?

Jasper
Jack
Real
Ik en Luc zijn om 19.30u normaal in het station St-Pieters, dus ik zie dat wel zitten. :)
Jasperovitsj
Put yer names on the list then :p
Bertn
ik was dat eerst van plan, maar nu blijkt dat mn vriendin toch geslaagd is voor haar examens zal ik rond dat uur nog op haar proclamatie zitten:)
Nyah
Preparty eetmeeting zie ik ook wel zitten, ma weet ni of Tom en ik er op tijd gaan geraken; met dat verkeer op vrijdag avond ist soms wel rampzalig, dus ge moet ni op ons wachten.
Ik zal wel een sms sturen naar Zehra als we er zijn en dan kan ze wel ff laten weten waar jullie verzeild geraakt zijn, zeker? ;)
Jasperovitsj
Indeed, aangezien zij de chauffeur is. :)
Nu ja, ik wil sowieso om 20u30 in de Rector zijn om ff alles te checken en te installeren voor het feestje van start gaat :)
djcresto
ik ga al gn eten met vrienden dus zal er niet bijzijn
domineesje
eten waar?

was zoiezo van plan om eerst iets te eten..
Real
Jasper
Jack
(Tom+Anja)
Kristof
Luc


Is da voor iedereen doenbaar om te ontmoeten aan het St-Pieters station? Of liever direct in de buurt van de Rector ergens?
BZRK
quote:
Originally posted by Real
Tkan zijn dat ik vóór 9u al alleen naar Gent kom, maar kheb niet veel zin om met ne laptop en platentas door da park te lopen. :nervous:
Zijn er nog BeTa's in het station rond 19.30 of 20.30?


Ik ben er om 8u denk ik. Ik ken de baan daar wel goe mocht et nodig zijn :)

pre-party eet meeting, kebab in den Tosi kan ik alleen maar aanraden :)
maar keuze genoeg daar natuurlijk, ook ne goeie goeikope pizzeria in de overpoort

Wie is er rond 20u in Gent voor een preparty eet-meeting?

Jasper
Jack
(Tom+Anja)
Kristof
Luc
Kenny


Kheb er zin in :crazy:

Zehra
Wie is er rond 20u in Gent voor een preparty eet-meeting?

Jasper & Zehra
Jack
(Tom+Anja)
Kristof
Luc
Kenny

Waar en wanneer exactly spreken we af?
djcresto
nog 24u30 te gaan :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement