|
BETA Party v3 (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Wat een verassing :D
Nice job |
|
|
| eieregooie |
| lol, ik dacht even aan Andy Moor :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
verassing
|
Foei. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Nee hoor, er komt een pyrotechnische act met vuurspuwers enzo :o |
|
|
| Push2005 |
Lol :)
"verrassing" ;)
Jullie ZIJN idd muggenzifters :tongue2 |
|
|
| Xilver |
| learn2spell nooblet |
|
|
| Jasperovitsj |
Waarom? :p
Nog een weekje en dan is er meer nieuws over de line-up. En vanaf dat allemaal geregeld is kunnen we beginnen met affiches/website en het massaal spammen :toothless |
|
|
| Real |
| Ik wil nu al spammen. :( |
|
|
| Kaidreas |
| als we nu eens keihard op den elof zijn site gaan spammen :D |
|
|
| djcresto |
Fus kan jij opnieuw zorgen voor de sponsoring van Brooklyn?
Mocht er nog iemand anders mogelijke sponsors kennen voor onze beta party..... |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
Fus kan jij opnieuw zorgen voor de sponsoring van Brooklyn?
Mocht er nog iemand anders mogelijke sponsors kennen voor onze beta party..... |
Ik kan niet op de party aanwezig zijn dus zal er iemand anders voor de sponsoring van Brooklyn moeten zorgen. |
|
|
|
|