|
BETA Party v3 (pg. 132)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
We hadden het juist over uithoeken :p |
der sprak hier iemand over de cirkel Gent, Brussel, Antwerpen. Ge moet eens gaan zien welke stad daar ongeveer just int midden van ligt :p
Maar ff serieus nu, voor V4 is de kans vrij groot dat het wederom de Rector wordt.
Andere voorstellen zijn uiteraard welkom. Wat hebben we nodig? Een gezellig zaaltje dat zeker niet te groot is. Maximale huurprijs 200 euro en een percentage op de drankomzet. Kan je zoiets ergens regelen en zelf ook de contacten verzorgen met de uitbaters aarzel dan niet om het hier te posten. De ligging centraal in België of in een grote stad is volgens mij zeker een pluspunt. |
|
|
| Devilex |
| Hier in Aalst hebben we enkel the factory maar daar krijgt ge niks op uwen drank en is dus ni echt interessant. Een zaaltje is en blijft de beste optie denk ik, zeker als ge de toegang laag of gratis wilt houden. |
|
|
| Dark Apostle |
BETA-Party pics
Le Picteurs
en ik heb per ongeluk een zalige foto gedelete zo blijkt :( |
|
|
| Dark Apostle |
| Aaah nee, hij zit er nog steeds tussen :D |
|
|
| Push2005 |
+1 voor de rector...
Of toch minstens driehoek gent-brussel-antwerpen :)
Hasselt vind ik écht geen goed idee tbh, dat ligt niet meer centraal genoeg. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
+1 voor de rector...
Of toch minstens driehoek gent-brussel-antwerpen :)
Hasselt vind ik écht geen goed idee tbh, dat ligt niet meer centraal genoeg. |
LEUVEN ligt int middelpunt van belgië:D ?
ma de rector is ook goe ze, als de chauffage af mag:p |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by christina
ma de rector is ook goe ze, als de chauffage af mag:p |
Of een douchekop installeren.
"All in favor, raise your hand!" |
|
|
| Pheatus |
Zot-heet-zalig-leuk feestjeuh :eyes:
Het was gewoon AF!
Merci aan iedereen om zo massaal aanwezig te zijn, en om er het feestje van het jaar van te maken! :D
De sets waren stuk voor stuk top!! Kheb ze net met plezier gedownload :).
Spijtig dat Menno z'n setje niet online komt, maar is begrijpelijk natuurlijk ;).
Op naar V4!!!!!!!
(als ge opnieuw site/flyer nodig hebt, ge moet maar roepen hé ;))
Het wordt es tijd dat ik hier wat meer 'rondhang' opnieuw, nu dat ik eindelijk wat tijd heb (studies/examens enzo voorbij) + na de party blijkt eens te meer: ik moet dringend wat nieuwe platen aanschaffen!! |
|
|
| Hydra |
| Ik sta tot nu toe op 2 foto's, en op allebei sta ik belachelijk :) Cresto heeft zijn best gedaan (of misschien was't ni nodig) .. :D |
|
|
| Den Backer |
| Bax - Live @ BetaParty v3 (07-07-06) staat deze al online? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Bax - Live @ BetaParty v3 (07-07-06) staat deze al online? |
Een beetje geduld aub, wees liever blij dat de andere er al zo snel opstaan :p |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Push2005
Een beetje geduld aub, wees liever blij dat de andere er al zo snel opstaan :p |
Cava... :) |
|
|
|
|