|
BETA Party v3 (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kzal met u meedoen :p
Aan welke faculteit studeer je eigenlijk ? |
Mercator |
|
|
| pooley |
| uitgaan in Leuven, altijd voor te vinden ! :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^mja als het doorgaat is het dan niet beter om eens met een groepje af te spreken.
1. tis veel leuker, en ge gaat meer volk kunnen versieren zo.
2. kdenk dat ge dan wel beter in de buurt van leuven gaat proppen.
3. ik heb altijd wel zin om eens uit te gaan waar ik niet veel kom |
Tom en ik willen ook wel helpen met volk te ronselen. En tegelijkertijd nog eens goed feesten ;) |
|
|
| Push2005 |
| De ultieme promotiestunt: We maken 2 grote BETA-borden en ik zal naakt door leuven lopen als Sandwichman ! :p |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Push2005
De ultieme promotiestunt: We maken 2 grote BETA-borden en ik zal naakt door leuven lopen als Sandwichman ! :p |
gij zijt wel ne rare ze. ge wilt wel naakt door leuven lopen maar u bloot gat op het net zetten (bij verlies van weddenschap) wilt ge dan weer niet :D
mja al chance dat er geen weddenschap meer was :o |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
gij zijt wel ne rare ze. ge wilt wel naakt door leuven lopen maar u bloot gat op het net zetten (bij verlies van weddenschap) wilt ge dan weer niet :D
mja al chance dat er geen weddenschap meer was :o |
Hmm; daar heb je me wel :toothless
Maar kvind toch dat er ne sandwichman moe zijn :p
Ben jij er geschikt voor ? ;) |
|
|
| Kaidreas |
wtf is die sandwichman eigenlijk????
als ik echt een stunt wil doen, dan roep ik alle media bijeen en ga ik naakt voor regi zen huis staan ;) |
|
|
| pooley |
2 4kanten borden
vastmaken met koor den over u shcouders handen zodat die voor u en achter u over u lichaam hangen. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
uitgaan in Leuven, altijd voor te vinden ! :) |
leuven eikes , gent >>>> leuven |
|
|
| The_G0dfather |
ben nog nooit in leuven geweest
wat heb ik al allemaal gesmist ? :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik heb bericht gekregen van de 3 gecontacteerde DJ's, en rekening houdend met hun agenda en de haalbaarheid van de beschikbare data (examens, andere feestjes,...) is er 1 beschikbare datum die redelijk goed valt en waarop alle DJ's kunnen komen draaien:
Vrijdag 10 februari
Zijn er eventueel ernstige bezwaren tegen die datum die ik over het hoofd heb gezien? Als dat niet het geval is leg ik de zaal zo snel mogelijk vast voor die datum, voor dat iemand anders ze al inneemt! :)
Dit betekent wel dat er geen poll is gekomen, maar er waren te veel factoren om rekening mee te houden om een deftige poll op te zetten...
EDIT: 10 februari is wel de dag voor Trance Energy |
|
|
| diddi |
héél goed, kan ik mijn verjaardag vieren :p
Nee ik geef geen vat :D |
|
|
|
|