|
BETA Party v3 (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Real
Alé, wie is er nu owner van www.betaparty.tk? :)
Forwarden gogo! |
Ik dacht dat Zehra dat was |
|
|
| eieregooie |
en war betreft die bio's, wellicht een transparant grijs achtergrondje achter die text?
Naja... we zitten weer insecten te penetreren... |
|
|
| djcresto |
ik vind het design echt geslaagd. Simpel maar zeer mooi. Meer hoeft het niet te zijn.
Allé meer
mss een download section met flyer, sig, backgrounds enzo :p
vergeet je thesis wel niet he seb |
|
|
| djcresto |
| oja en een stopknop voor de muziek en jasper zorg eens voor een lichtere foto ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik heb 3 foto's duurgestuurd, en diegene die er nu opstaat was wel de slechtste van de 3 :p
En idd misschien een langere loop voor het anthem, maar voor de rest zit het allemaal goed :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb 3 foto's duurgestuurd, en diegene die er nu opstaat was wel de slechtste van de 3 :p
|
Waarom stuur je dan niet gewoon 1 foto (de beste door) ? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dan kan Pheatus beslissen welke het beste paste op de site :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Hmja, als er iemand een goed loopke kan maken voor de site? Kevin of Jack zelf eventueel? |
Eerst es opnieuw mixen en masteren denk ik :o |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik dacht dat Zehra dat was |
neej, dat was jij ! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Zehra
neej, dat was jij ! |
dat dacht ik ook eigenlijk :d |
|
|
| eieregooie |
| ja, ik hostte de site, maar ik heb niet de .tk geregged hoor hoor... :toothless Ik wil wel proberen in te loggen, maar ik vrees dat geen van mij passes de juiste gaat zijn... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Anders gewoon een nieuwe aanmaken, iets in de trant van www.betaparty3.tk ? |
|
|
|
|