|
BETA Party v3 (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Misschien een alternatief voor Musicafé :) |
|
|
| FUSyke |
Musicafé, rector of Bokkestory? Mja wie hakt de knoop door?
De Rector wordt opnieuw ingericht. De geruchten: de dj-booth zou opschuiven naar achteren. En de bar zou naar de andere kant verhuizen waar het podium dus verdwijnt. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Rector > Bokkestory voor mij, aangezien er in de Bokkestory alleen maar geld valt te halen uit inkom en sponsoring. Maar als we de komende weken niks meer van de Rector horen moeten we misschien toch voor Bokkestory gaan... |
|
|
| pooley |
musiccafé dudes !!!
das echt bangelijk daar + 2 rooms :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Mjah, 2 maand geleden zat het daar al vol tot april, dus nu zullen we er misschien al niet meer in geraken voor de zomerakantie :nervous:
Maar er mag daar natuurlijk nog altijd iemand langsgaan om is te informeren :) |
|
|
| Aurélie |
| ^Spijtig :confused: |
|
|
| pooley |
kzal proberen s avonds is naar leuven af te zakken en der is te passeren maja eerst examens.
of aurélie, schiet is in actie jonkvrouw ;) |
|
|
| Aurélie |
| Ik heb toch al gezegd dat dit geen café of club is ;). Je kan het afhuren voor feestjes. Dus meestal open in de weekends en op donderdag maar zeker niet gegarandeerd. Kans is dus klein dat je de uitbater daar even gaat tegenkomen. |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Laat ons eerlijk zijn, zonder te oordelen over wie ervoor verantwoordelijkheid draagt, dat het wel een triestige affaire zou zijn als door ons getreuzel en die mutten van musiccafé, onze droomfuif die toch stevig in de stijgers stond niet zou kunnen doorgaan. ACTIE!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Actie is ondernomen, het wachten is nu op die mail van De Rector, of Cresto die het nog oet posten :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Ah ok, super. Sorry voor het zagen :o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Ah ok, super. Sorry voor het zagen :o |
kreft! :p
ps heb nog niets ontvangen en al is reminder gestuurd. |
|
|
|
|