|
BETA Party v3 (pg. 101)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
Hier nog 2 plaatsen vrij vanuit het Leuvense.
Vrouwen en kinderen hebben voorrang :D |
|
|
| eieregooie |
| En kinderen gaan toch niet, dus je intenties zijn wel weer duidelijk :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by djcresto
Mensen moeten vooral blijven drinken :D |
Aiiiight, als Ei zolang mag doorgaan als dat er volk binnen is, dan neem ik ff een traytje Rooie Stier Licht mee :o
Xie alleen dattur in Delluf helaasch geen Sligro is, anders hadden we dat mooi ff onderweg in kunnen laajuh :toothless
Heb eindelijk weer zin in een partijtje brassen :D |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Devilex
Treintje Aalst - Gent voor den deze:) |
ikke ook als ek ga:p Gij kent trouwes naart schijnt men lief?;) |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
ikke ook als ek ga:p Gij kent trouwes naart schijnt men lief?;) |
Ahja wie is u lief en hoe zijt ge dor achter gekomen? ;) |
|
|
| Loraine |
En wat blijft de track op de site toch moooooooi !  |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Loraine
Aiiiight, als Ei zolang mag doorgaan als dat er volk binnen is, dan neem ik ff een traytje Rooie Stier Licht mee :o
Xie alleen dattur in Delluf helaasch geen Sligro is, anders hadden we dat mooi ff onderweg in kunnen laajuh :toothless
Heb eindelijk weer zin in een partijtje brassen :D |
... wat ...? |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ahja wie is u lief en hoe zijt ge dor achter gekomen? ;) |
nu wetet eh:p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Real
... wat ...? |
Loes zoekt ff naar de correcte ondertiteling...... :clown: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Real
... wat ...? |
Ik begrijp de helft ook niet hoor :tongue2 |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik begrijp de helft ook niet hoor :tongue2 |
:o Komt omdat je blond bent :p Ook al millimeter je je haar, Ei, je blijft nu eenmaal naturellement blonde :thepirate |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
:o Komt omdat je blond bent :p Ook al millimeter je je haar, Ei, je blijft nu eenmaal naturellement blonde :thepirate |
Ik ben niet blondt! :toothless |
|
|
|
|