|
BETA Party v3 (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Moondust |
Ik heb de oplossing 't is eiergooier die is toch van holland
en nu weet ik waar de tip "traffic" vandaan komt die verwijst uiteraard naar "carpoolen" :D
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ah relaxed, carpoolen! :D |
|
|
|
| diddi |
Armin... neeeeuh... kan niet
met die traffic-hint zou ik eerder naar Danyo gaan? :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by diddi
Armin... neeeeuh... kan niet
|
wie weet eh.. :D :p |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
wie weet eh.. :D :p |
Daar geniet hij nu van se... :toocool: |
|
|
| Pheatus |
| ik ga voor Signum ;) |
|
|
| The_G0dfather |
Markus Schulz
sterk jasper :D
yeye i know, a man can still dream cant he |
|
|
| Real |
| Het begint met Leo en eindigt op Olier. :rolleyes: |
|
|
| diddi |
| ^ wss... maar mss wel een andere NL'er. Let us dream :p |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Real
Het begint met Leo en eindigt op Olier. :rolleyes: |
Leon Scholier? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by diddi
Daar geniet hij nu van se... :toocool: |
Zij...
Zehra messed with you all ;) :p
En de naam is ondertussen al genoemd, maar kvind het eigenlijk zelf ook wel leuk om jullie in spanning te houden :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Freezel
Leon Scholier? |
Is dat het kleine studentenbroertje van Bolier? :p
Ik ben benieuwd hoe die z'n setjes klinken ! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Is dat het kleine studentenbroertje van Bolier? :p
Ik ben benieuwd hoe die z'n setjes klinken ! |
tracklists zien er zeker goed uit, zen producties klinken ook wel vetjes. Leon is ook gekend als Subsphere. |
|
|
|
|