|
BETA Party v3 (pg. 87)
|
View this Thread in Original format
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die 5u is trouwens maar een voorzorgsmaatregel om taferelen zoals die van vorig jaar te vermijden, toen we opeens om 5u moesten stoppen omdat er dan een Kozzmozz afterparty gepland was waar wij niks vanaf wisten :rolleyes:
Voor hetzelfde geld kunnen we deze keer langer doorgaan :) |
Na 5 uur zit er nog enkel maar krapuul, zegt mijn bomma altijd. |
|
|
| Real |
| In de loop van de maand juni krijgt ook elke student van de KHK een spam-mailtje aan. :toothless |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Ja ik heb 't ook al naar bijna mijn volledig adressenbestand doorgestuurd. Voorlopig nog niet veel reactie maar kzal nog wel wa spammen :) |
Gert ook :p |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik zit ook niet zoveel in Wetteren. Soms ga ik eens naar de Gevallen Engel maar daar is het de laatste tijd ook maar flauw. De Staminé is nog wel ok. Café 27A in Schellebelle is goed > lekkere cocktails:crazy: |
STAMINE, 27A???? WTF??? ik zit daar ook vaak
ik woon 2 straten verder van de 27A!!! |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Moondust
STAMINE, 27A???? WTF??? ik zit daar ook vaak
ik woon 2 straten verder van de 27A!!! |
Nog goed volk:) Ik heb al over u gehoord van ene Hendrikx T |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Na 5 uur zit er nog enkel maar krapuul, zegt mijn bomma altijd. |
Niemand beweert dat ze ongelijk heeft. |
|
|
| Push2005 |
Onze sigs zouden een paar pixels te groot zijn ...
Vanaf dat je post buiten dit forum dan springen de moderators erop :p
Kan daar iets aan gedaan worden ? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Onze sigs zouden een paar pixels te groot zijn ...
Vanaf dat je post buiten dit forum dan springen de moderators erop :p
Kan daar iets aan gedaan worden ? :) |
Seriously, daar krijg ik het vliegende schijt van. Niks tegen de locale mods, maar die algemene mods zijn er precies echt maar voor de show. Alles in de main forums kan zonder problemen uit de hand lopen, maar o wee als uw sig 3 pixels te breed is :whip:
En grappig genoeg is deze sig dan nog voor een feestje dat TA rechtstreeks promoot, idiots :rolleyes:
Enfin, kunnen we een speciale toelating krijgen Benny, of moet Pheatus alles aanpassen? :) |
|
|
| eieregooie |
| Ik had jullie al gewaarschuwd :toothless |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Push2005
Onze sigs zouden een paar pixels te groot zijn ... |
Vreemd, Pheatus had die nochtans aangepast zodat ze wel binnen de 500x150 grootte vielen. En nu zijn ze terug 500x160 :conf: |
|
|
| Xilver |
| Down with the mods! Anarchy! Burn the houses, rape the wives, slay the men! |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Xilver
Down with the mods! Anarchy! Burn the houses, rape the wives, slay the men! |
Walhalla, deliverance, have you ever forgotten me!
Viking-power!
Ik moet wel toegeven toen ik op gamebattles.com een moderator was gaaf ik ook aanmaningen ivm met te grote sigs al was ze maar 1 pix te groot, met andere overtredingen keek ik uiteraard ook niet door de vingers. |
|
|
|
|