return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 121)
View this Thread in Original format
Real
quote:
Originally posted by Push2005
Nota: Er zit 5 seconden leegte tijdens maximus omdat *iemand* de recordstekker had uitgetrokken :p

*fluit*
Devilex
Sets direct eens afhalen ze, spijtig dat de avond zo snel voorbij was.
Ben wel ver als laatste gebleven dus kvoel mij wel voldaan:cool:
Xilver
Wa is er dan gebeurd op 't einde? Iets met sleutels gooien en raar types binnen? Wij waren al door dan.
Nyah
direct es luisteren ;)
Devilex
't liep daar wel ne serieus scheven type rond op 't einde. Maar voor de rest ni echt onregelmatigheden gezien.
domineesje
dien met zijn lange jas zeker?

en aan de ingang op gegeven moment zaten ook lastigaards :s (had er bang van omdat ze op die manier aandacht vragen)
ging dan eens alleen buiten
Devilex
Ja dieje me zijn lang haar, heb daar ook wel staan rondstrompelen aan den ingang ze.
Den Backer
quote:
Originally posted by Devilex
Ben wel ver als laatste gebleven dus kvoel mij wel voldaan:cool:


Idem... Super fistjeuh proficiat!! Maar kheb nie gezien, da der iets gebeurd is... Zaal was volledig leeg toen ik buiten ging. Dan nog maar naar Decadance afgezakt tot een uur of 8. Twas daar ook nog in orde. :)
CygnusX
quote:
Originally posted by Xilver
Wa is er dan gebeurd op 't einde? Iets met sleutels gooien en raar types binnen? Wij waren al door dan.


Dat was rond 2 à 3u gebeurd. Real en ik stonden buiten een luchtje te scheppen. Voor dat gothic café liep er ene over straat en die werd bijna omver gereden door ne auto. Hij flipte helemaal door en gooide zijn autosleutels naar de auto. Die sleutels ketsten af en mistten Real's en mijn gezicht op een paar centimeters. Er volgde toen nog een klein gevechtje tussen die man en de inzittenden van de auto, maar zonder rake klappen :)
Die man begon daarna zijn sleutels te zoeken en we hebben 'm maar geholpen :) Er liepen ook nog een paar allochtonen rond waarvan er één plots recht op mijn gezicht wou slaan om op het laatste moment nog net terug te draaien. Ik schrok me rot en dat vonden ze natuurlijk zeer amusant en grappig :rolleyes:
Verder was er ook nog een man die zijn levensverhaal uit de doeken wou doen tegen mij. Het kwam erop neer dat hij al enkele halve liters op had omdat zijn ouders verschillende café's hadden in Gent en dat hij het verschrikkelijk vond dat het nu zo moeilijk was geworden om goeie drugs vast te krijgen in Gent. Vroeger was dat totaal geen probleem.

In Gent maakt men wat mee :)
Devilex
Ja die gothic mannen daar liepen paar rare creaturen bij:D

obssession
iemand de tracklist van menno de jong? :whip:
Hydra
quote:
Originally posted by obssession
iemand de tracklist van menno de jong? :whip:

+1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement