|
BETA Party v3 (pg. 99)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| Precies geen taakverdeling-thread te bespeuren dit jaar. Ik neem aan dat alles door Rector zelf wordt geregeld? :) |
|
|
| Real |
| Ik dacht dat de opkuis achteraf door Kevin gedaan moest worden? :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
Precies geen taakverdeling-thread te bespeuren dit jaar. Ik neem aan dat alles door Rector zelf wordt geregeld? :) |
yeps
We vragen geen inkom dus niemand nodig aan de deur. Ze zorgen zelf voor 2 mensen achter de Bar. Wij houden 10% over op de omzet. En we werken niet met bonnetjes waardoor we ook daar geen volk nodig hebben. Prijs van een gewone consumptie is 1,80 euro. De fuif mag ook doorgaan zolang er volk is (zolang er consumptie is). |
|
|
| Bertn |
1euro80? amai, das behoorlijk duur:)
maar allez, we zullen de beta-spaarkas maar wat sponsoren zeker?:toothless |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Bertn
1euro80? amai, das behoorlijk duur:)
|
't is gratis inkom dus we moeten ni klagen :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
1euro80? amai, das behoorlijk duur:)
|
:eek: Dan ben je duidelijk nog niet vaak in Brugge geweest. :o |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
:eek: Dan ben je duidelijk nog niet vaak in Brugge geweest. :o |
Pintjes opt zand zijn 1.70 :p
En das idd behoorlijk duur :) |
|
|
| eieregooie |
| Naar Nederlandse maatstaven is 1,80 nie zo veel :) |
|
|
| Bertn |
| dat kan, maar toen ik 16 was - dat is een 6tal jaar terug - was het nog overal 1 tot 1.20 euro voor een pintje. De laatste jaren is de prijs echt omhoog geschoten... |
|
|
| Real |
| Daar kan Gert ook niet aan doen. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
De fuif mag ook doorgaan zolang er volk is (zolang er consumptie is). |
Das ook goed nieuws :crazy:
Dus Ei, neem zeker genoeg plaatjes en cd's mee, zodat je zeker tot 8u kan doorgaan :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Das ook goed nieuws :crazy:
Dus Ei, neem zeker genoeg plaatjes en cd's mee, zodat je zeker tot 8u kan doorgaan :p |
Mensen moeten vooral blijven drinken :D |
|
|
|
|