|
BETA Party v3 (pg. 100)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Als jullie genoeg drinken (ik moet rijden :p), neem ik met plezier genoeg plaatjes mee :D |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by djcresto
Mensen moeten vooral blijven drinken :D |
Geen probleem!! :D :D :D |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Geen probleem!! :D :D :D |
Maar ni te veel of ge eindigt zoals ik vorige vrijdag in Gent ;)
 |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Devilex
|
Cluedo: He was killed with a carpet in the entrance by his buddy |
|
|
| mrcanon |
het leven zoals het is: entreekotsers :toothless
heb het ook al meegemaakt, alleen speelde ik dan nie voor vloermat |
|
|
| DJ Zetski |
'k Zie da heel erg zitten om te komen, ik verlang er al naar. Er zouden normaal gezien 2 maten meewillen, ik hoop echt da ze meegaan ook, want als zij nie gaan weet ik nie wat ik daar moet gaan zoeken behalve goeie muziek. Ik doe er alles aan om ze te overtuigen! Enig probleem is dat den enen wel allene maar Goatrance graag hoort - dien doet niets anders dan naar zo'n illegale feestjes gaan.
ik zal ze dan maar moeten heel den avond trakteren om ze mee te krijgen zeker |
|
|
| eieregooie |
| Je maakt zo nieuwe vriendjes hoor als ze niet mee willen :) |
|
|
| DJ Zetski |
| Er moet toevallig niemand de trein nemen vanuit Kortrijk? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Er moet toevallig niemand de trein nemen vanuit Kortrijk? |
Nee maar wel vanuit Antwaarpen, treinfriendjes die mij willen opwachten?... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Nee maar wel vanuit Antwaarpen, treinfriendjes die mij willen opwachten?... |
Wij kunnen wel wa volk meepakken uit Antwerpen in de auto. Voor terug te komen moet ge dan maar zien, ofwel rijdt ge terug mee op 't uur da wij doorgaan, ofwel pakt ge de trein terug. |
|
|
| Bl@ckOut |
| Ik ben volop bezig enkele mensen te overtuigen om te komen. Als we zouden gaan zullen we sowieso niet met veel zijn en is er bij ons mss ook nog wel een plaatsje vrij in den auto moest da nodig zijn. |
|
|
| Devilex |
| Treintje Aalst - Gent voor den deze:) |
|
|
|
|