return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3 (pg. 100)
View this Thread in Original format
eieregooie
Als jullie genoeg drinken (ik moet rijden :p), neem ik met plezier genoeg plaatjes mee :D
Den Backer
quote:
Originally posted by djcresto
Mensen moeten vooral blijven drinken :D



Geen probleem!! :D :D :D
Devilex
quote:
Originally posted by Den Backer
Geen probleem!! :D :D :D


Maar ni te veel of ge eindigt zoals ik vorige vrijdag in Gent ;)

Dark Apostle
quote:
Originally posted by Devilex




Cluedo: He was killed with a carpet in the entrance by his buddy
mrcanon
het leven zoals het is: entreekotsers :toothless

heb het ook al meegemaakt, alleen speelde ik dan nie voor vloermat
DJ Zetski
'k Zie da heel erg zitten om te komen, ik verlang er al naar. Er zouden normaal gezien 2 maten meewillen, ik hoop echt da ze meegaan ook, want als zij nie gaan weet ik nie wat ik daar moet gaan zoeken behalve goeie muziek. Ik doe er alles aan om ze te overtuigen! Enig probleem is dat den enen wel allene maar Goatrance graag hoort - dien doet niets anders dan naar zo'n illegale feestjes gaan.
ik zal ze dan maar moeten heel den avond trakteren om ze mee te krijgen zeker
eieregooie
Je maakt zo nieuwe vriendjes hoor als ze niet mee willen :)
DJ Zetski
Er moet toevallig niemand de trein nemen vanuit Kortrijk?
Dark Apostle
quote:
Originally posted by DJ Zetski
Er moet toevallig niemand de trein nemen vanuit Kortrijk?


Nee maar wel vanuit Antwaarpen, treinfriendjes die mij willen opwachten?...
Xilver
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Nee maar wel vanuit Antwaarpen, treinfriendjes die mij willen opwachten?...


Wij kunnen wel wa volk meepakken uit Antwerpen in de auto. Voor terug te komen moet ge dan maar zien, ofwel rijdt ge terug mee op 't uur da wij doorgaan, ofwel pakt ge de trein terug.

Bl@ckOut
Ik ben volop bezig enkele mensen te overtuigen om te komen. Als we zouden gaan zullen we sowieso niet met veel zijn en is er bij ons mss ook nog wel een plaatsje vrij in den auto moest da nodig zijn.
Devilex
Treintje Aalst - Gent voor den deze:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement