|
BETA Party v3 (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| ziek wel zitten. Misschien hebben sommigen wel nog examens. |
|
|
| Jasperovitsj |
| We kunnen oo niet met iédereen rekening houden. Examens op de UA zijn de week ervoor gedaan, dus ik neem aan dat het in leuven ook wel zo zal zijn, give or take een paar dagen. En de volgende beschikbare datum was pas 24 februari, en dan kon Airwave al zeker niet. En daarna was het al half maart, en dat vind ik dan persoonlijk gewoon nog té veraf. Plus, de kans dat Menno en/of Estuera ondertussen nog een grote boeking krijgen wordt dan ook groter. :) |
|
|
| Nyah |
Ik vind 10 februari een goeie datum.
en ja, ook al zijnt dan examens... ge weet t nu, dus ge kunt u voorbereiden, he + das n vrijdag en de meeste studenten gaan toch ni meteen tot vrijdag laat studeren zeker... Zaterdag en zondag nog 2 volledige dagen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Morgen maar eens vastleggen denk ik :) |
|
|
| The_G0dfather |
| mijn examens zijn dan ook al gedaan dan |
|
|
| TOR |
sounds good to me
idd best niet wachten tot in maart |
|
|
| djcresto |
zie het wel goed zitten.
Tegen dan ook al de volgende party plannen voor in april ofzo zodat we op beta party V3 al reclame kunnen maken voor beta party V4. (alle das mijn idee eh) :D |
|
|
| E-motion_error |
perfecte datum voor mij
quality trance in Leuven...das héél lang geleden geloof ik |
|
|
| CygnusX |
| goede datum, 'go for it!' zou ik zeggen :) |
|
|
| Aurélie |
| Voor de KUL-studenten komt deze datum ook goed uit. Hij valt nl in de vakantie na de examens. Dus ik zou zeggen : boeken die handel :) ! |
|
|
| Jasperovitsj |
Morgen ofzo, als ik die kerel te pakken krijg tenminste. Want die heeft blijkbar heel onregelmatige uren, en vorige keer heb ik ook een 5-tal keer moeten bellen voor ik hem te pakken had. :)
Dus Aurélie of Bert (of andere Leuvenaars), moest ge dit weekend toevallig in Musicafé komen, bevestig gerust al voor de 10de februari! ;) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by djcresto
zie het wel goed zitten.
Tegen dan ook al de volgende party plannen voor in april ofzo zodat we op beta party V3 al reclame kunnen maken voor beta party V4. (alle das mijn idee eh) :D |
+1 :tongue2 |
|
|
|
|