|
BETA Party v3 (pg. 70)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
Ik kan er dit jaar eindelijk bij zijn, JIPPIE :D en ga er dus volop van genieten se... Wordt er nu eigenlijk nog gevoetbald op voorhand of is dit te moeilijk? Waarom hebben we een tegenstander nodig? Geraken we niet aan e +/- 12 man uit onze eigen rangen? Ik wil gerust m'n beste beentje voorzetten voor dit zene...
Is er al iets bsproken voor de werkverdeling voor de 7e? Ik wil gerust helpen, want had dat bij de vorige editie ook beloofd, maar kon er toen ni bij zijn, dus bij deze ;) |
|
|
| RadiantB |
Hebben jullie er iets op tegen als ik 2 maten van buiten het forum meebreng ? :p
We wonen op 10 minuten van Gent, dus het zou belachelijk zijn om niet te komen. (als ik zie dat sommigen 200 km moeten doen ^^) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Hebben jullie er iets op tegen als ik 2 maten van buiten het forum meebreng ? :p
|
Het is dus wel degelijk de bedoeling dat ge zo VEEL mogelijk maten van buiten het forum meebrengt :D
Het feestje heet wel BETA party, maar dat wil niet zeggen dat het een privéfeestje is. Iedereen is welkom, en hoe meer volk hoe liever ;)
Pheatus gaat zich trouwens bezighouden met de flyer en de website, dus hopelijk komt dat allemaal snel in orden en kan iedereen vollen bak reclame beginnen maken!
@Meltoz: Voetballen ervoor zou wel leuk zijn, maar ik denk dat het echt een enorme organisatie gaat zijn om 12 man op een vrijdagnamiddag bijeen te krijgen en dan nog een zaal te fixen in het Gentse. We kunnen natuurlijk altijd eens horen of er genoeg interesse is :)
EDIT: werkschema volgt ook nog op tijd, don't worry |
|
|
| Real |
Ik wil ook wel mee komen sjotten, maar ik ben van plan om wat mensen mee te pakken naar de party, en die gaan liever rechtstreeks naar daar, denk ik. Dus waarschijnlijk geen voetbal voor mij. :)
Dat die flyer & website maar snel klaar zijn, dan kan ik ook wa gaan advertisen (lees: spammen). :D |
|
|
| RadiantB |
Toppie !
Als die voetbalmatch doorgaat, kan ik nog wat extra volk uitnodigen.
Ik ken nog wel enkele voetballers met een treinabonnement naar gent. ^^
Knappe line-up trouwens ! (ik snap niet hoe iemand daar bezwaar kan tegen hebben) |
|
|
| Meltoz |
Voila se bij deze wil ik mij daar voor engageren ;), wie heeft er zin en wie kan er voor de BETA party op 7 juli komen voetballen...? (Uur zullen we nog wa moeten bekijken)
1. Meltoz |
|
|
| Jasperovitsj |
wie heeft er zin en wie kan er voor de BETA party op 7 juli komen voetballen...? (Uur zullen we nog wa moeten bekijken)
1. Meltoz
2. Jasper (Liefst vroeg genoeg, want ik moet voor 21u al in de zaal zijn) |
|
|
| Push2005 |
Waar ben je van plan dat te doen ?
edit: ah, khad niet gelezen dat het in gent zou zijn ;)
Wel; ik zit normaal wel die dag in Gent; maar voetbal en ik da is zoals Trance en R&B :D
M.a.w. I suck @ football :p. Maar als je nog per sé volk nodig hebt wil ik wel afkomen :) |
|
|
| domineesje |
Ik kom supporteren :)
en ook eens gespamt ;) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by domineesje
Ik kom supporteren :)
en ook eens gespamt ;) |
SPAM is gearriveerd op HETEPOST ! Waarvoor dank...staat in agenda !
Zal eens kijken of ik met Ei mee kan rijden (eiiiii ? :D ) |
|
|
| eieregooie |
| Weenie, vraag t anders ff aan Bax of Ruben, zoals Fredje voorstelde... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Is er al iets bsproken voor de werkverdeling voor de 7e? Ik wil gerust helpen, want had dat bij de vorige editie ook beloofd, maar kon er toen ni bij zijn, dus bij deze ;) |
Iedereen kan de 7e feesten. Werk moet er normaal niet gedaan worden de dag zelf. Het grootste werk wordt nu gedaan door Pheatus en/of Tom die affiche en website maken. En derna rekenen we op alle beta's om zoveel mogelijk te spammen uiteraard.
Kmoet normaal ook werken die dag dus geen voetbal voor mij. |
|
|
|
|