|
BETA Party v3 (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by djcresto
voila mail verstuurd |
en teruggehad, hij gaat is checken voor datums. Systeem is wel veranderd. Hij doet nu zelf de Bar en wij krijgen er dan 10% op. Das minder winst maar wel een pak minder werk natuurlijk en meer mensen die kunnen feesten. De prijs van een gewone consumptie is ook gestegen naar 1,80 euro. |
|
|
| djcresto |
| heb trouwens gezien dat er nu 3 technics platenspelers staan. Voor de vinylfreaks onder ons :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
heb trouwens gezien dat er nu 3 technics platenspelers staan. Voor de vinylfreaks onder ons :D |
Maar ofdat die nog allemaal even goed in orde zijn ... Ik ben er over een tijdje nog naar een party geweest en de dj vertelde mij toen dat de platenspelers echt wel slecht waren. Mss kan je dit eens op voorhand checken. |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by djcresto
en teruggehad, hij gaat is checken voor datums. Systeem is wel veranderd. Hij doet nu zelf de Bar en wij krijgen er dan 10% op. Das minder winst maar wel een pak minder werk natuurlijk en meer mensen die kunnen feesten. De prijs van een gewone consumptie is ook gestegen naar 1,80 euro. |
nice ;). En 10% valt nog goe mee. Ik weet niet hoeveel het vorige keer was? Heb je zelf al voorstellen gedaan voor datums? Of ging hij kijken wanneer nog vrij was? Kwestie van de DJ's al te kunnen 'reserveren' ;).
Goed idee ivm die hardtrance-dj. Iemand voorstellen? :) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Goed idee ivm die hardtrance-dj. Iemand voorstellen? :) |
Beta Ydr :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Beta Ydr :) |
YDR en gratis gaat dat wel samen? ;) |
|
|
| Push2005 |
| Ik heb nog een hele pak hardtrance liggen; maar ik heb het al meer dan een jaar niet meer gebruikt :clown: ... hardtrance is nogal 'dood' voort moment... ik denk dat tech-trance misschien passender is ;) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by djcresto
YDR en gratis gaat dat wel samen? ;) |
Misschien valt er iets te regelen ? Je weet maar nooit :toothless |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by djcresto
YDR en gratis gaat dat wel samen? ;) |
Als het over drank gaat wel. :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
... hardtrance is nogal 'dood' voort moment... ik denk dat tech-trance misschien passender is ;) |
denk ik ook |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Als het over drank gaat wel. :p |
Mayday Belgium 2003 :stongue: |
|
|
| pooley |
| Moet er nu gegaan worden of ni? |
|
|
|
|