|
BETA Party v3 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Pheatus |
Tuurlijk ;) Ge hebt gelijk.
Kzat al weer teveel te dromen :p
Maar Airwave en Estuera zouden tuurlijk Z.O.T. nice zijn! En dan offcourse eerst onze eigen DJ's ;). |
|
|
| Bomar |
musiccafe is echt de moeite waard !! er worden vaak technofeestjes gehouden tijdens fataal, maar ook gewoon hdr-fuiven zoals deze week:D
meestal veel te druk door een te kleine zaal, maar voor de betas zal da nog wel meevallen denk ik
wel spijtig dat we dat niet door de week kunnen organiseren, ik zou anders echt wel veel volk kunnen meenemen |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Leon Bolier bijvoorbeeld wil gratis draaien (wat echt super is! :)), maar natuurlijk mits betaling van de vervoersonkosten en een hotel. Das logisch dat hij dat vraagt, maar dat kunnen we met ons huidig budget echt niet aan spijtig genoeg. :sadgreen:
|
Al is het niet haalbaar, ik vind het een fantastische geste! |
|
|
| LeonB |
| eh ja zoals ik naar iemand had ge pmt: als het maar gezellig is. Dat hotel kan er dan nog wel af als er een andere slaapplek wordt geregeld :) kosten van reizen zullen niet zo hoog zijn toch... kijk maar even. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by LeonB
eh ja zoals ik naar iemand had ge pmt: als het maar gezellig is. Dat hotel kan er dan nog wel af als er een andere slaapplek wordt geregeld :) kosten van reizen zullen niet zo hoog zijn toch... kijk maar even. |
Misschien valt er wel wat te carpoolen :) Alhoewel je nog een stukkie verder woont dan ik. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by LeonB
eh ja zoals ik naar iemand had ge pmt: als het maar gezellig is. Dat hotel kan er dan nog wel af als er een andere slaapplek wordt geregeld :) kosten van reizen zullen niet zo hoog zijn toch... kijk maar even. |
We houden je in ieder geval op de hoogte Leon! In ieder geval al enorm bedankt voor je top aanbod!:) |
|
|
| Solar1 |
Een superlocatie om in de toekomst eens over na te denken, als dit al financieel haalbaar zou zijn...
http://www.grotten-van-kanne.be/nl/
Zijn in het verleden al fantastische feestjes georganiseerd. Ik heb er James Holden nog aant werk gezien zo'n 3,5 jaar geleden...
Grtz,
Stijn
Grotten van Kanne feesten in het verleden
GrottenParty · Caves of Pleasure 21 mei 2005
Sins in a Cave · Roman Cave Sins An Ancient & Historical Party Experience [F] 23 april 2005
Sins in a Cave · Roman Cave Sins An Ancient & Historical Party Experience [F] 22 april 2005
Sins in a Cave II · the Underground Party Adventure [F] 16 oktober 2004
Caves of Joy 26 juni 2004
Sins in a Cave [F] 17 april 2004
Caves of Joy 20 maart 2004
A Quarter Century 17 januari 2004
Caves of Joy 27 december 2003
Caves of Joy 27 september 2003
Caves of Joy · Hotkitchen 24 mei 2003 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Trouwens, goed idee van AW ivm VZW. Wanneer beginnen we daaraan? ;)
Kheb wel wat ervaring met oprichten van een 'bedrijfke', dus ge moet maar aan m'n mouw trekken als ge wat info nodig hebt :) |
Vzw oprichting is echt niets voor ons. We hebben zo weinig activiteiten dat het echt niet de moeite is. Een VOF oprichten is nog veel eenvoudiger dan een vzw. Met een vzw heb je ook een groot aantal verplichtingen: publicatie oprichtingsacte in staatsblad (kost ook geld), voeren van een dubbele boekhouding, organisatie van algemene ledenvergadering en dergelijke. |
|
|
| diddi |
Some things are moving here... :crazy:
Zet Airwave op de affiche en volk a volonté :o
Ik zou zeggen aan de Paintshoppers, kruip maar achter de comuter voor 'n affiche (eventueel enkel electronisch). |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by djcresto
Vzw oprichting is echt niets voor ons. We hebben zo weinig activiteiten dat het echt niet de moeite is. Een VOF oprichten is nog veel eenvoudiger dan een vzw. Met een vzw heb je ook een groot aantal verplichtingen: publicatie oprichtingsacte in staatsblad (kost ook geld), voeren van een dubbele boekhouding, organisatie van algemene ledenvergadering en dergelijke. |
Niet veel activiteiten, inderdaad, ma dan knn we wel subsidies krijgen (d8 ik) |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by diddi
Ik zou zeggen aan de Paintshoppers, kruip maar achter de comuter voor 'n affiche (eventueel enkel electronisch). |
Photoshoppers :p
Ik stel voor dat we ongeveer dezelfde affiche gebruiken? Die is toch enkel digitaal gebruikt geweest (as far is I know :)). Khad hem gemaakt volgens specificaties van een drukkerij, dus hij kan zonder probleem gebruikt worden om effectief te drukken. Of toch liever een compleet andere?? |
|
|
| pooley |
| Post ze nog is aub. |
|
|
|
|