|
BETA Party v3 (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| Ik wel, maar 't is 150km in vogelvlucht :eyes: |
|
|
| InTeXoR |
| mja ik studeer in leuven, maar tis nu net blok en ik leer thuis dus ik kom daar niet meer tot halfweg januari. anders geen probleem om eens binnen te springen in musicafé, maar er is waarschijnlijk wel iemand die er eerder passeert dan ik. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by InTeXoR
mja ik studeer in leuven, maar tis nu net blok en ik leer thuis dus ik kom daar niet meer tot halfweg januari. anders geen probleem om eens binnen te springen in musicafé, maar er is waarschijnlijk wel iemand die er eerder passeert dan ik. |
^ same here |
|
|
| pooley |
Hoe noemt die?
en die werkt int café he? |
|
|
| Jasperovitsj |
Remko Oostdijk
En Bertn is die toch al tegengekomen op feestjes daar, dus ik neem dat die er wel regelmatig zit? :)
Anyway, Gert heeft nog een interessant idee geopperd: weer de Rector in Gent vastleggen voor een party eind februari of begin maart, en met die opbrengst een 2de party houden vlak voor de examens ofzo. :)
Dus moest er iemand in Musicafé komen en met die kerel praten: vraag maar achter vrije data tot in mei ofzo ;) |
|
|
| Real |
| Geen slecht idee, schiet eens in actie Leuvenaars. :p |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Anyway, Gert heeft nog een interessant idee geopperd: weer de Rector in Gent vastleggen voor een party eind februari of begin maart, en met die opbrengst een 2de party houden vlak voor de examens ofzo. :)
Dus moest er iemand in Musicafé komen en met die kerel praten: vraag maar achter vrije data tot in mei ofzo ;) |
Goed idee!!! |
|
|
| pooley |
| Normaal zit ik morgen in Leuven, kzal is passeren en kijken of hij er is. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Anyway, Gert heeft nog een interessant idee geopperd: weer de Rector in Gent vastleggen voor een party eind februari of begin maart, en met die opbrengst een 2de party houden vlak voor de examens ofzo. :)
Dus moest er iemand in Musicafé komen en met die kerel praten: vraag maar achter vrije data tot in mei ofzo ;) |
Dat lijkt mij ook het beste. De werking van de Rector is al bekend. En voor de rest heb je dan nog 2 maanden om alles te regelen. Dit lijkt mij zeer goed te doen. Voor de beschikbare datums zal je hem wel moeten contacteren want op zijn site staat er voor januari, februari en maart nog niets aangeduid. Zaterdag 25 februari zou wel geschikt zijn; dat is juist voor de krokusvakantie. |
|
|
| djcresto |
| voila mail verstuurd |
|
|
| FUSyke |
| Een ideetje voor de line up: iemand die stevige HardTrance draait! |
|
|
| Aurélie |
| Vlak na of voor de examens ? Voor is wel een beter idee zoals Jasper zegt:) |
|
|
|
|