|
BETA Party v3 (pg. 91)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | ik zou liever voor die line-up 70 euro betalen dan een line up als sensation
:D |
:) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Die mens mag die 70€ gewoon op onze rekening storten hoor :D |
|
|
| Progrez |
| Hoe lang draait Airwave en hoe lang draait Steur? |
|
|
| Jasperovitsj |
Beiden 1u40 :)
Op die tijd moeten ze toch al aardig hun ding kunnen doen ;) |
|
|
| Progrez |
Mooi zo. Die 1u40 van Steur leent zich perfect om ne pita of kebab te gaan eten.
Ben wel benieuwd naar de rest van de dj's. Zeker Vegavitsj met zijn progressive & breaks. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Progrez
Mooi zo. Die 1u40 van Steur leent zich perfect om ne pita of kebab te gaan eten.
|
Ge hebt het precies echt niet met Jonas hé? :p
| quote: | Originally posted by Progrez
Ben wel benieuwd naar de rest van de dj's. Zeker Vegavitsj met zijn progressive & breaks. |
Ik zal m'n best doen :p
Enfin, verwacht u niet aan heel diepe en donkere spullen, ik zal het sowieso redelijk toegankelijk houden aangezien het after all toch een trancefeestje is :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Progrez
Mooi zo. Die 1u40 van Steur leent zich perfect om ne pita of kebab te gaan eten.
|
Ksnap dat toch niet goed ze; maar ge zijt dan wel zo'n Armada freak ? Volgens mij kan Jonas makkelijk tippen aan de gemiddelde Armada-dj... Maar das dan ook mijn mening ;)
Ik zal mijn pittas alleszinds vóór het event naar binnen werken :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ksnap dat toch niet goed ze; maar ge zijt dan wel zo'n Armada freak ? Volgens mij kan Jonas makkelijk tippen aan de gemiddelde Armada-dj... Maar das dan ook mijn mening ;)
Ik zal mijn pittas alleszinds vóór het event naar binnen werken :D |
gelijk heb je :D |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik zal mijn pittas alleszinds vóór het event naar binnen werken :D |
Nie zo slim, dan zult ge meer moeten drinken om zat te zijn. *checks original poster* Ah geen probleem, sorry.
Anyway, de Hyppodrome op 100m vd Rector is overdreven lekker en is normaal open tot te vijven. |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Progrez
Mooi zo. Die 1u40 van Steur leent zich perfect om ne pita of kebab te gaan eten.
Ben wel benieuwd naar de rest van de dj's. Zeker Vegavitsj met zijn progressive & breaks. |
stop met bleiten, wener. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by pooley
stop met bleiten, wener. |
snel, geef Pooley de award voor "meest genuanceerde poster op het BETA forum!"
:toothless |
|
|
| Progrez |
Ik ben niet van plan om een hele discussie op gang te brengen dus ik hou het eenvoudig en kort.
Wat mij betreft heeft een gemiddelde Steur-productie een gebrek aan diepgang. Daarbij lijken al zijn releases even hard op elkaar.
Geef mij tegenwoordig maar Laurent Veronnez, Mark Otten, Arksun, Jose Amnesia, Hydroid, David West, Sasha, Ozgur Can, Shawn Mitiska, Perry O'Neil, Andy Moor, Dousk... . Of Thomas Bronzwaer, Jezper Söderlund,... .
Pooley, een forum is er niet alleen om alles en iedereen te verafgoden. Pro's en contra's moeten er altijd zijn. |
|
|
|
|