|
BETA Party v3 (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Real
Zou ge niet gewoon een nieuwe thread maken ipv deze te sticky'en?
De helft van deze thread is de zoektocht naar een fuifzaaltje, nogal nutteloos vind ik. :)
+ Dan kunt ge een deftige openingspost maken, want nu moet ik altijd 6 uur browsen om de juiste datum te vinden. :D |
!eens |
|
|
| Real |
| Eigenlijk zou het dan nog "July 7(th)" moeten zijn om grammaticaal een beetje in orde te zijn in't Engels. :D |
|
|
| Push2005 |
| En DJ is eigenlijk maar correct met hoofdletters :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Push2005
En DJ is eigenlijk maar correct met hoofdletters :p |
Op deze manier kan t wel, gewoon alles tussen haakjes klein :)
En weer eens met Real, maar das wel een beetje miereneuken enzo hehe |
|
|
| Jasperovitsj |
Aight, er is nog een 2de versie van de flyer.
of
Welke versie geniet de voorkeur? :) |
|
|
| MikeVee |
De 2de.:toocool:
Edit: voor internetpromo hangt het af waar je post, op een donkere achtergrond zoals dit forum komt de 2de beter uit. Maar op de lichtere achtergrond van bijv. D4M zal de eerste meer contrasteren. |
|
|
| eieregooie |
| na 5 keer heen en weer gescrolled the hebben... vinnik de 2e beter :) |
|
|
| Real |
Na 50 keer op en neer te scrollen zie ik nog steeds niet waar het verschil zit. :D
Ik merk enkel dat de dj-namen wat hoger staan in de 2e. Da's wel mooier imo. :)
EDIT: Wow meer zonlicht in de 2e. :D
EDIT2: "7th july" is dan wel helemaal fout. Of ge moet er 7th of july van maken. *zift wat muggen*
EDIT3: Ei kopieert mijn posts blijkbaar nogal graag. :whip: |
|
|
| eieregooie |
| oh en tis natuurlijk, 7th of july, of july 7th [/miereneuk] |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Real
Na 50 keer op en neer te scrollen zie ik nog steeds niet waar het verschil zit. :D
Ik merk enkel dat de dj-namen wat hoger staan in de 2e. Da's wel mooier imo. :)
EDIT: Wow meer zonlicht in de 2e. :D
EDIT2: "7th july" is dan wel helemaal fout. Of ge moet er 7th of july van maken. *zift wat muggen* |
nee, de achtergrond staat lager :p
edit 2, dat zei ik al :p |
|
|
| Push2005 |
Tis topen dat ge allebei zo goed gaat draaien als dage nu muggenzift :nervous:
:D |
|
|
| eieregooie |
| Perfectionisten eh :p |
|
|
|
|