|
BETA Party v3 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Er zijn ten eerste al geen dikke woofers om phat basses door te jagen denk ik :p
|
Crap, had juist mijn kont ingesmeerd met sladressing bij gebrek aan olie.
Er moet op zen minst een dj booth zijn hé |
|
|
| Jasperovitsj |
Die is er normaal gezien hebben ze mij verteld...
Anyway, de enige optie die nog overblijft is de Kaaiman of Ilé Afrik, maar die kerel van de Kaaiman stelde nogal onnozele vragen in zijn mail, dus ik vrees daar ook een beetje voor :( |
|
|
| djcresto |
www.dezep.be
donkere vochtige lelijke bunker
mits ne laser paar strobo's en een rookmachien de ideale plaats voor een underground party
150 euro zonder dj booth en den drank moogde zelf uitbaten. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Push2005
waarom laat je hem dan gewoon niet terug in Gent doorgaan ? |
Alleen in december zijn er nog een paar zaterdagen vrij |
|
|
| Jasperovitsj |
| Al feestjes daar meegemaakt Gert? Is het iets voor een Beta-party met een grote naam op de affiche, of heeft het té veel "gore chirofuif" gehalte? :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik had nog een leuke locatie gevonden die qua prijs en dergelijke best meeviel. Maar bij nader inzien is het toch niet echt iets voor een trance-feestje, judging by the pics:
|
omg that looks :eyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Al feestjes daar meegemaakt Gert? Is het iets voor een Beta-party met een grote naam op de affiche, of heeft het té veel "gore chirofuif" gehalte? :) |
We hebben daar vorig jaar ons kampioenenfuif georganiseerd. We vreesden een beetje voor de opkomst en dachten zelfs aan verlies. Maar dat viel supergoed mee en we maakten zelfs 200 euro winst.
pics: http://www.bcoudegem.be/fotos/2005k...nenfuif2005.htm
Zoiezo zijn er een pak nadelen aan die zaal. Tis voor wat het is duur. Want je moet zelf nog voor je installatie zorgen. De opkuis moogt ge ook zelf doen. Enja tchirogehalte ligt er redelijk hoog. Enja in Dendermonde is er ook al eens een beta party doorgegaan. Dan kunt ge evengoe Gent nemen. Want de Rector is toch een goede goedkope zaal waar ge weinig werk mee hebt. Maar in al die grote steden moeten toch nog goeie zaaltjes zijn of niet? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
omg that looks :eyes: |
idd looks very nice, ma zoals jasper al zei, lijkt me dat ni zo geschikt voor een beta-party |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Zehra
omg that looks :eyes: |
inderdeed, en niet geschikt voor een trance feesje? kdacht juist van wel wie weet mag je daar wat aanpassingen maken, zet die tafelkes weg enz. en gehebt al serieus wat plek bij (wie weet mag dit wel) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Nyah
idd looks very nice, ma zoals jasper al zei, lijkt me dat ni zo geschikt voor een beta-party |
bwa ik heb altijd al trance geassocieerd met style, dus voor mij is met het interieur zeker niks mis
en zoals Dries zegt, je kunt mss wel een paar aanpassingen doorvoeren
de vraag is idd of de geluidsinstallatie geschikt is |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Ik ben ooit eens in de catacomben van het Kuipke in Gent geweest naar een fuif, goei acustiek en ge kunt het afzetten naar willekeur. Prijs & contact: geen idee. |
|
|
| Jasperovitsj |
Update:
Die zalen in het Antwerpse gaan denk ik niks worden :(
Van de Kaaiman heb ik geen antwoord meer gekregen, en van Pier 19 ook niet meer. En hoewel het een coole zaal was leek me die toch niet geschikt voor een trancefeestje anyway. Misschien mits aanpassingen ja, maar we hebben totaal geen budget voor zo'n dingen er nog bij te nemen. En voor de rest weet ik in Antwerpen zelf ook geen geschikte zaal meer zijn, en ik ken ook niet echt mensen die me verder zouden kunnen helpen...
Dus ik denk toch dat we onze pijlen terug op anders steden moeten richten, met name Gent, Leuven of Hasselt. Of Kortrijk inderdaad zoals Pheatus zei. Probeer in ieder geval als je kan ACTIEF naar locaties op zoek te gaan. Als je iets vindt dat geschikt lijkt, post dan niet gewoon hier dat je iets hebt gevonden, maar contacteer die mensen, vraag achter prijzen en voorwaarden enzo. Hetgeen wat we zoeken staat nog steeds in mijn eerste post, dus daar kan je je op baseren. Maar er moeten echt méér mensen acief meezoeken, anders geraken we echt geen stap verder, en er is blijkbaar toch weer een hoop animo voor een nieuwe Beta-party ;) |
|
|
|
|