|
BETA Party v3 (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hahahaha! JP in een trein, dat wil ik wel meemaken :p |
Hij blijft nog liever thuis :p |
|
|
| eieregooie |
| Terecht ook :D |
|
|
| New Wave |
| JP en ik zullen nieteens binnen gelaten worden. :p |
|
|
| Xilver |
| We nemen X-Tune als portier aan op de beta party. Laat wel iets weten per sms als je er bent, dan komen we naar buiten supporteren :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Xilver
We nemen X-Tune als portier aan op de beta party. Laat wel iets weten per sms als je er bent, dan komen we naar buiten supporteren :p |
Met woorden is hij al een prutser, laat staan als portier. :p
Heb in een discotheek gewerkt. Ik weet precies wat een portier niet en wel mag :p, Heeft hij wel papieren om te mogen portieren :p? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by New Wave
Heeft hij wel papieren om te mogen portieren :p? |

Het enige papier dat je nodig hebt bij een controle. |
|
|
| Jasperovitsj |
| We zetten hem ook alleen maar daar opdat jij je hollanse furie op hem kan loslaten als hij je weigert omdat je er "dreigend uitziet" :p |
|
|
| New Wave |
dreigend uitziet :D?
Ik heb alleen maar een kaal geschoren hoofd :p verder zie ik er hardstikke lief uit. Ik ben ene teddybeer.:o :p
 |
|
|
| eieregooie |
woet...
kale teddyberen alliance :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ook logisch vind ik dat er alleen maar Beta's draaien (behalve dan als een grote niet-beta aanbiedt om gratis te komen draaien of course, zo'n aanbod laten liggen zou gewoon dom zijn ;)), |
Als je Laurent & Jonas & Menno dan toch al van plan bent. Waarom dan nog Leon Bolier & Elof er niet nog bij om er een grote geld-in-de-kas operatie van te maken zodat we rapper iets vinden voor volgende keer :p. Met zo'n line-up zal je trouwens érg rap een zaal vullen denk ik.
Die mannen spelen toch allemaal supergoe; en ge hebt vanalle stijlen een beetje. Daarna kan editie 4; goed uitgerust; voor de forum dj's worden ingevuld :p
Kzou het alleszinds wel eens tof vinden... is suggestie éh ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Met zo'n line-up zal je trouwens érg rap een zaal vullen denk ik.
|
Ik denk dat dat helemaal niet zo vanzelfsprekend is als je denkt :)
En té veel in eens is ook niet goed, we kunnen beter de beschikbare DJ's wat spreiden over verschillende feestjes, dan kan je elk feestje een even kwalitatieve line-up neerzetten. Plus, het is ook wel de bedoeling dat er ook wat niet-bekende Beta's hun kunsten kunnen vertonen hé. ;) |
|
|
|
|