|
BETA Party v3 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Bomar |
| eind augustus komt ook beter uit voor mij:) |
|
|
| Jasperovitsj |
Eind augustus is out of the question denk ik, met 2de zit enzo. Als we het dan toch uitstellen zou ik het gelijk in september doen dan. :)
Allé, voor die 3 weken uitstel zou ik het maar onnozel vinden, dan kunnen we het evengoed de 30ste doen hé... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Nyah
ok.. maar euh, klein verschil... er zijn hier geen 'investeerders' en 'we' zijn begonnen met de beta-party te organiseren om gewoon zoveel mogelijk beta's eens bijeen te krijgen en wat beta's te laten draaien. Bovendien als we dan toch over 'investeerders' moeten babbelen, dan zijn alle mensen die op t eerste feestje 25euro betaald hebben voor de BBQ en feestje toch wel investeerders, want twas door dat feestje dat we een potje hebben kunnen aanleggen. (en we hebben naderhand beslist om dat geld niet terug uit keren aan die mensen die eigenlijk wat 'veel' betaald hadden, maar het te laten voor n potje voor de volgende keer)
Dus sorry, no can do, ik vind dat iedereen hier recht heeft om zijn mening te zeggen over de organisatie van een beta - party, NL-TA ;) |
Als iedereen gedokt heeft dan is het inderdaad logisch. :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Eind augustus is out of the question denk ik, met 2de zit enzo. Als we het dan toch uitstellen zou ik het gelijk in september doen dan. :)
Allé, voor die 3 weken uitstel zou ik het maar onnozel vinden, dan kunnen we het evengoed de 30ste doen hé... |
Misschien eerst eens terug een poll maken om te zien wie nu wél op 30juli wil en wie niet. Meerderheid beslist, lijkt me zo. Deadline eind deze week, (vrijdag?)ofzo voor het aantal stemmen?
En als de meerderheid vindt van niet, stellen we het best uit tot september ofzo. |
|
|
| Nyah |
^^^
Als iemand zo'n poll zou willen maken, zou fijn zijn :o (ken da ni :p) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by New Wave
Kijk, dit krijg je er nou van als je te veel mensen hebt die zich er mee gaan bemoeien.
Bij Addiction waren er 4 investeerders. De rest heeft geen enkele inspraak. Je gaat als 'persoon' niet even voorstellen: "hey, laten we het later doen" terwijl j eniet bij de organisatie zit. Ten eerste bespreek je dat met de organisatie of de leidinggevende.
Na ons eerste feestje kwam de reacties van we moeten het zo en zo en zo en zo doen. NOT dus! De organisatie betaald en beslist dus. Zij bepalen wanneer het is en op die datum zal het zijn. Ook al kom je niet, dat zal ze een worst moeten wezen want er blijft altijd iemand die niet kan. leuk als je inbreng hebt maar in principe heeft de organisatie het woord. Zij beslissen. |
Kritiek geven op de organisatie: jij durft. :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Kritiek geven op de organisatie: jij durft. :p |
Het is opbouwende kritiek he. :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by djcresto
denk ook dat het tbeste is van nog even te wachten en dan goed voor te bereiden. |
de enige reden om uit te stellen is bij mij de schrik voor het gebrek aan volk. In prinicpe is dit geen probleem. Want de zaal kan je huren voor 1 euro en je hebt nog winst op de drank. Mochten we weet hebben van wat nl ta's die komen ;)
en heb gekeken of de zaal nog vrij is en dat is nog altijd zo. Maar dan moet er wel snel gehandeld worden. |
|
|
| Kaidreas |
ik zag het al van in het begin aankomen.
vakantiemaanden en kleine party's gaan niet samen.
Nostradriesus zag het aankomen. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Nyah
Misschien eerst eens terug een poll maken om te zien wie nu wél op 30juli wil en wie niet. Meerderheid beslist, lijkt me zo. Deadline eind deze week, (vrijdag?)ofzo voor het aantal stemmen?
En als de meerderheid vindt van niet, stellen we het best uit tot september ofzo. |
mja, dat betekent dan weer meer tijdverlies.. stel dat dan uiteindelijk toch weer 30 juli uit de bus komt.
ik stel voor nu te beslissen.
voor mij past 30 juli nog steeds. ik heb mn vakantiejob naar augustus verschoven, mede met het oog op de BeTA party.
en anders idd eind september. |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik weet het ni meer hoor...
Ik vraag me gewoon af: welke garantie hebben we dat er eind september wél meer volk gaat zijn? |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik weet het ni meer hoor...
Ik vraag me gewoon af: welke garantie hebben we dat er eind september wél meer volk gaat zijn? |
geen garantie ...
ma eind augustus gaat zowieso niet vind'k, alejah, herexamens ... i hate them :p |
|
|
|
|