return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
BETA Party v3
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Dit is een oproep aan alle Beta's:

Zoals jullie ondertussen al wel zullen weten is de oorspronkelijke locatie voor de volgende party - The Zoo in Hasselt - een klein beetje failliet, en zitten we dus zonder zaal om ons feestje in te houden! :nervous:

Dus nu moeten we nog snel op zoek gaan naar een andere geschikte locatie. In de andere thread waren al enkele suggesties naar voor gekomen, maar op die manier is het nogal omslachtig om iets fatsoenlijk af te spreken. Daarom dus deze thread!

Wat ik jullie vraag is:


- Alle mensen die een geschikte zaal kennen, post ze hier in deze thread, met zo veel mogelijk gegevens!

- Indien mogelijk, contacteer dan zelf de eigenaars van de zaal om af te spreken. Want het is voor ons heel moeilijk om een zaal vast te leggen in een stad tientallen kilometers van waar wij wonen. Plus, misschien kunnen jullie wat contacten uitspelen ;)

- Als je een zaal bespreekt of wil vastleggen, blijf altijd in contact met mij of Cresto, zodat we alles wat kunnen coördineren.

- Doe het ook zo snel mogelijk, hoe sneller we een zaal hebben, hoe sneller we de rest kunnen opstarten!!



Onder een geschikte zaal wordt verstaan:


* Een zaal die makkelijk bereikbaar is, dus liefst in één van de provinciehoofdsteden (Hasselt, Leuven, Antwerpen,...). Ze kan ook best goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer, aangezien er toch best wat Beta's met de trein komen naar alle waarschijnlijkheid.

* Een zaal met voldoende capaciteit (+/- 100 personen minimum), maar ook niet té groot! Het moet nog gezellig blijven zonder te krap te zijn of leeg te lijken, ook al is er 200 man. ;) Ik denk dat we toch wel zeker op een 75 tot 100 bezoekers mogen rekenen (hopelijk meer natuurlijk ;)), dus ga wat op je gevoel af.

* Een zaal die niet te veel kost. Ons budget is redelijk beperkt, dus ik zou 150€ à 200€ als maxmum nemen. Daarbij dan ook liefst een zaal waar we zelf de toog moeten/kunnen uitbaten, of toch tenminste een procent op de drank krijgen. Zo kunnen we de inkom weeral gratis houden zonder verlies te moeten lijden. En er zijn meer dan genoeg ervaren Beta's die achter een toog kunnen staan!

* Liefst een zaal waar er reeds een goeie installatie aanwezig is! Dat wil dus zeggen: degelijk geluid en belichting en degelijk DJ-materiaal. Bij twijfel daarover mag je mij altijd contacteren. We hebben een heel beperkt budget, dus materiaal bijhuren zal er waarschijnlijk niet inzitten.

* Dit mag, maar is niet noodzakelijk: een zaal waar ze wel meer EDM-feestjes houden. Zo is er veel kans dat we al zeker een aantal vaste bezoekers over de vloer krijgen :)


En daarbij mag je ook ineens horen of er eventueel sponsoringmogelijkheden zijn in de buurt. We zijn niet kieskeurig, dus iedereen die wil sponsoren is welkom op onze affiche ;) Als sponsors details vragen mag je mij daar ook altijd over contacteren, maar leg nog niks van sponsoring vast voordat er een zaal zelf is vastgelegd of course ;)

!!! Ook heel belangrijk is de datum: Uit de poll was 30 juli als beste datum naar voren gekomen, maar de kans is groot dat deze datum al bezet is ondertussen. Probeer die datum toch als streefdoel te houden, of toch in ieder geval voor een zaterdag te opteren! Of een dag voor een feestdag, dan zijn de meeste mensen ook vrij om te gaan feesten. :)



Dus alles ligt nu zo'n beetje in jullie handen, wees dan ook snel aub! :) Als er vragen of opmerkingen zijn, post ze hier op PM me, maar probeer aub deze thread wat schoon en relevant te houden! ;)
djcresto
tis misschien een stom voorstel, maar de rector, zaal waar vorige keer onze beta party doorging is nog vrij op 30 juli. Bovendien is de zaal beschikbaar voor 1 euro, is er een goeie installatie aanwezig en hebben we iets van winst op onzen drank.

Uiteraard zou ik ook liever eens een fuif in Antwerpen, Leuven of Hasselt hebben omdat meer beta's in die regionen wonen. Maar bij gebrek aan beter...
Jasperovitsj
Ik had ook al met dat idee gespeeld, en ik denk dat we dat best als een soort van laatste optie kunnen nemen? Als er binnen pakweg een week geen deftig voorstel uit de bus komt voor een andere zaal, dan kunnen we toch opteren voor de rector? Dan kunnen we daar wel wat winst maken (meer dan vorige keer nog) zonder de huur en met de opbrengst op de drank, en dan hebben we wat meer budget voor een party in de herfst ofzo...
FUSyke
quote:
Originally posted by djcresto
tis misschien een stom voorstel, maar de rector, zaal waar vorige keer onze beta party doorging is nog vrij op 30 juli. Bovendien is de zaal beschikbaar voor 1 euro, is er een goeie installatie aanwezig en hebben we iets van winst op onzen drank.

Uiteraard zou ik ook liever eens een fuif in Antwerpen, Leuven of Hasselt hebben omdat meer beta's in die regionen wonen. Maar bij gebrek aan beter...


Ik zat er ook aan te denken:)De zaal is maar 1€ + winst op de drank = een aardig bedragje;)Maar we kunnen dit idd houden als laatste optie, eerst eens in Antwerpen ofzo zoeken.
Pheatus
Ik vrees dat ik weinig zal kunnen helpen met zoeken van locaties. Ik ken wel een paar zalen maar die liggen meestal nogal op 'de buiten'.

Volgens mij lijkt De Rector een ideale plaats nochtans. Ik zou in ieder geval al contact opnemen met de eigenaar, Jasper. Zodat die datum ZEKER niet ingenomen wordt door iemand anders!
Buoyant
quote:
Originally posted by djcresto
tis misschien een stom voorstel, maar de rector, zaal waar vorige keer onze beta party doorging is nog vrij op 30 juli. Bovendien is de zaal beschikbaar voor 1 euro, is er een goeie installatie aanwezig en hebben we iets van winst op onzen drank.


Dan ga ik mijn best eens doen, want ik heb totally geen zin om weer zo ver te reizen. :o
E-motion_error
Hey ik weet niet of het groot genoeg is etc... maar boven Café Alegria op de Oude Markt kan je een zaal huren(Esperança) foto's van het zaaltje zijn op de site te vinden. Het zaaltje wordt geregeld afgehuurd voor D&B-feestjes en dergelijke.

http://www.cafealegria.be/
Bij de boeking van bar Esperança wordt 50 euro betaald. Dit bedrag is meteen de volledige huurprijs.
Hiervoor krijg je:
• de huur van de zaal vanaf een beginuur dat je zelf bepaalt
• vrij gebruik van volledige geluids- en lichtinstallatie (de discobar bevat 2 cd-spelers, 2 platenspelers en een mengpaneel; GEEN koptelefoon)
• de kosten voor Sabam zijn inbegrepen in de huurprijs (indien er geen toegangsgeld gevraagd wordt voor het feestje)
• een barman die je de hele avond bedient
• de opkuis na het feestje wordt ook voor jou gedaan.

Niet inbegrepen in de huurprijs: Drank

Voor meer info over boeking en prijzen: 016/20 11 07
Bertn
^

is dat zaaltje niet véééél te klein? ik ben daar al eens geweest voor een feestje...



Ge kunt natuurlijk ook altijd de Blauwe Kater proberen te regelen in leuven, daar ben ik al eens naar een trancefeestje geweest. Tevens is dat de zaal waar de laatste aflevering van Het Eiland is opgenomen!:D
E-motion_error
Ander zaaltje in Leuven is de Waaiberg, worden geregeld house-feestjes gegeven maar zal boven jullie budget liggen(huurprijs zaal=+/-400€)

en verder het Musicafé natuurlijk
staat niks op de website van prijs etc... maar je kan eventueel alleen het bovenste zaaltje afhuren, je moet maar is contact opnemen bij interesse.
MusiCafe

Muntstraat 5
3000 Leuven
Belgium

Tel : 32(0)16 200 641
Cell: 32(0)479 465 484

[email protected]
www.musicafe.be
E-motion_error
quote:
Originally posted by E-motion_error
Hey ik weet niet of het groot genoeg is



;)

E-motion_error
nog wat links/contactgegevens van zaaltjes in Leuven:
RUMBA: http://www.rumba.be/
APERO: Oude Markt 52 Tel: 016/223776


er zullen er nog wel zijn(zoals gezegd: Blauwe Kater, Albatros,...)
InTeXoR
in rumba is het geluid echt wel slecht hoor, en heb al veel dj's horen klagen over de installatie die er staat, tis er echt niet fijn om te draaien vanwege de slechte monitors enzo.

musicafé is wel een mooie locatie en het geluid is er ook in orde. als je dat bovenste zaaltje alleen kan huren dat zou wel zeer geschikt kunnen zijn denk ik (ideaal qua grootte als er evenveel of iets meer volk is als in gent vorige keer).

greetz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 
Privacy Statement