|
De Offtopic Thread (pg. 100)
|
View this Thread in Original format
| [BE]FusioN`-- |
trouwens, over wat ik effe terug zei (dat de zin in het draaien helemaal weg is):
de zin is terug :D
Kwam daarnet thuis met mijn vijf nieuwe plaatjes en kheb ze direct alle vijf 'naadloos' aan elkaar kunne mixen enzo, kwasser echt dolgelukkig door ^^ |
|
|
| super-styleR |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
trouwens, over wat ik effe terug zei (dat de zin in het draaien helemaal weg is):
de zin is terug :D
Kwam daarnet thuis met mijn vijf nieuwe plaatjes en kheb ze direct alle vijf 'naadloos' aan elkaar kunne mixen enzo, kwasser echt dolgelukkig door ^^ |
nice :D |
|
|
| Eagle` |
het enige wat ik me van u herinner is dat ge constant overal zat te spammen om uw postcount lekker hoog te krijgen. :p |
vond hem niet echt spammen hoor, niet meer offtopic dan jij bv :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| ik ben altijd ontopic, wasmeda nu |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Dan dode wel 15.000 (zwake) hersencellen :tongue2 ;) |
Mijn eerste Off-Topic thread post, dat wou ik toch ff met iedereen delen.
:'):haha: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by super-styleR
Lol wat een zwakke reden :D |
LOL, dat was echt niet het enige hoor :p Zowat het halve forum werd zen spammen beu :p Zoek maar op in 1 of anderelange thread waar er velen hun beklag deden. :p
Anyway, back offtopic: Wie wil er voor mij een bestandje van +-1.3 mb ergens uploaden op zijn plekske voor ongeveer 1-2 weekskes? :toothless Kmoet het hebben voor school ma tis te groot voor een diskette en ne cd ga ik er ni aan verspillen, dus iemand met een goed hartje? :toothless |
|
|
| super-styleR |
| Mja ik ga vandaag ook boven de 200 posts en da op minder as een maand *blush* mja ik zit redelijk veel op dees forum , i love this forum :D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | | Originally posted by Nabistai Anyway, back offtopic: Wie wil er voor mij een bestandje van +-1.3 mb ergens uploaden op zijn plekske voor ongeveer 1-2 weekskes? :toothless Kmoet het hebben voor school ma tis te groot voor een diskette en ne cd ga ik er ni aan verspillen, dus iemand met een goed hartje? :toothless |
who da man :cool:
enneuh, arj1o1 werd zelfs op het main forum vermeld als een van de irritantste spammers van het forum, dusjah |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by super-styleR
Mja ik ga vandaag ook boven de 200 posts en da op minder as een maand *blush* mja ik zit redelijk veel op dees forum , i love this forum :D |
amai proficiat... tis te merken dat je een tranceaddict zijt :) mah goed bij u is het wel echt overdreven :p elke dag hier... heb jij niks anders te doen? school ofzo? education is very important you know... (btw :rolleyes: dat geldt dus ook voor mij...) :stongue:
we love you too schat... grouphug??? :toothless muahahha :haha: |
|
|
| arjen |
who da man :cool:
enneuh, arj1o1 werd zelfs op het main forum vermeld als een van de irritantste spammers van het forum, dusjah |
ach... het waren vooral de mods die het erg vonden en ene Mr. Mystery :o |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by arjen
ach... het waren vooral de mods die het erg vonden en ene Mr. Mystery :o |
Hey niet ons allemaal over 1 kam scheren he! Anders verraad ik je :p |
|
|
| super-styleR |
| quote: | Originally posted by Miss Z
amai proficiat... tis te merken dat je een tranceaddict zijt :) mah goed bij u is het wel echt overdreven :p elke dag hier... heb jij niks anders te doen? school ofzo? education is very important you know... (btw :rolleyes: dat geldt dus ook voor mij...) :stongue:
we love you too schat... grouphug??? :toothless muahahha :haha: |
grouphug is always good :p enneuh school is uit om 4 uur he :disbelief |
|
|
|
|