|
De Offtopic Thread (pg. 329)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
zeg wel. De schaal van Richter is logaritmisch -> een 8.0 is 10 keer zo erg als een 7.0 en 100 keer zo erg als een 6.0, snappie? 8.9 is GROF. |
GROF, zeg dat wel! Zelfs in Kenia waren er vandaag kleine vloedgolven als gevolg van de trillingen van de aardbeving, en dat ligt misschien 5 000 km verder! En in Somalië zijn hele dorpen overspoeld, en in de golf van Bengalen zijn enkele eilanden zelfs volledig weggevaagd... :nervous: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
geeuw... paar drukke dagen achter de rug
en vandaag begonnen met de 'blok' :(
toch geen lichte kost, ITM :confused:
dalek eens aan een ander vakske beginnen voor ik hier de metalen en legeringen voor mijn ogen zie vliegen ;)
nog succes aan iedereen die ook moet blokken :) |
Veel succes he, maar tzal u wel lukken, d'r ben ik zeker van :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
en dat ligt misschien 5 000 km verder! |
Last edited by Jasperovitsj on Dec-28-2004 at 01:14
;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Last edited by Jasperovitsj on Dec-28-2004 at 01:14
;) |
:p
Ik ben een Communicatiewetenschapper, ik hoef geen aardrijkskunde meer te kennen *angelface* |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:p
Ik ben een Communicatiewetenschapper, ik hoef geen aardrijkskunde meer te kennen *angelface* |
Om degelijk te kunnen communiceren moet je toch de nodige kennis bezitten ivm wat je gaat overbrengen, want als jij als zender al storing veroorzaakt nog voor het bericht verzonden is, dan kan de ontvanger per definitie toch nog alleen een incorrect bericht coderen, als daar dan nog eens de onvermijdelijke ruis voorkomt die communiceren met zich mee brengt, dan krijg je compleet koeterwaals :)
dus
KEN U AARDRIJKSKUNDE MIJNHEER DE ZEVERTECHNIEKPROFESSOR :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Ik zat in het middelbaar dus altijd wel bij de besten van de klas voor aardrijkskunde hé!!! :whip: :p |
|
|
| Dark Apostle |
| Gisteren was het mijn laatste werkdag in Quick, weer een hfstk van mijn studentenjaren dat zich afsluit, nog 2 mndn te gaan en ik mag beginnen aftellen naar mijn pensioen...doet wel een beetje vreemd |
|
|
| Freezel |
Yeah, eerste post van 2005 in Belgie deel :D
Happy 2005 iedereen! :) |
|
|
| Pumaz |
| Gelukkig nieuwjaar :) |
|
|
| Jasperovitsj |