|
De Offtopic Thread (pg. 293)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by pooley
ge zet niks gewoon gij, met uw veterinairehandjes :) |
Mijn veterinairshandjes hebben ondertussen al allerhande metale hardingen ondergaan... Zo mochten die handjes varkensspoelwormen opensnijden, koppen van sprinkhanen uitpersen (van die coole vetdruppelkes :p ) en morgen een toffe haring opensnijden en de wormen ervan bestuderen. Ziehier foto's:
Een synq weegt 12.4 kg :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Dat ratje komt me nog bekend voor, we hebben ergens in middelbaar één van zijn soortgenootjes moeten opensnijden... |
|
|
| Kaidreas |
| ej goorlap doe die foto's is weg. miljaar das vettig. |
|
|
| Eagle` |
| nondedieu een hamburgerke zou er nu wel ingaan |
|
|
| Tiger777 |
jama, tof is als ze u vertellen nadat ge met uuw handen onder het slijm zit, dat er eieren van die worm in da slijm zitten... Ik heb van men leven nog nooit mijn handen zolang gewassen :p
jama zeg, wijle moeten dat dan noges gaan tekenen ook! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ej goorlap doe die foto's is weg. miljaar das vettig. |
jomo, ik heb der nog zuh: bitsje kalm eh, of ik post de foto waarin der ne worm uit een mensebeen gekropen komt :clown: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tiger777
jama, tof is als ze u vertellen nadat ge met uuw handen onder het slijm zit, dat er eieren van die worm in da slijm zitten... Ik heb van men leven nog nooit mijn handen zolang gewassen :p
|
Hehe, dan gaat ge toch 2 keer nadenken voor ge is aan uw neus krabt of iets van tussen uw tanden uitprutst...:stongue: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hehe, dan gaat ge toch 2 keer nadenken voor ge is aan uw neus krabt of iets van tussen uw tanden uitprutst...:stongue: |
Ja, en bedenk de volgende keer dat ge witte puntjes in vlees ziet:
 |
|
|
| Pumaz |
| Kerel stop ermee serieus :whip: |
|
|
| Xilver |
| Mmh, kging juist spaghetti klaarmaken, lekker... |
|
|