|
De Offtopic Thread (pg. 103)
|
View this Thread in Original format
| super-styleR |
| kvond fusion toch veel beter zer :( :crazy: |
|
|
| pooley |
Fus was idd beter
"ela fusken, boy, komt is hiere"
nu gaat da nimeer :/
stieeviee :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | (03:22:30) Zehra: btw
(03:22:39) Zehra: my mother gaat op vakantie :s
(03:22:42) Zehra: voor twee weken |
Feestje @ Zehra's!!!
\o\ \0/ /o/
:D |
|
|
| Eagle` |
| Crap weer te laat in de les zit ik hier weer wat te tokkelen op die kutpc's voor een uurtje :rolleyes: |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Crap weer te laat in de les zit ik hier weer wat te tokkelen op die kutpc's voor een uurtje :rolleyes: |
ma 't was de moeite he??
tot hoe laat ben jij gebleven? |
|
|
| Eagle` |
eeeuh tot 4 dacht ik, btw ik weet niet of je nou fallen nog gehoord hebt, want je was blijkbaar druk bezig met een iemand een grondige tongbeurt te geven :p
Heb me trouwes wel geamuzeerd maar ik vond een van de dj echt brak, gewoon plaatje stoppe en een nieuwe opstarten. die bootleg van urbanus vond ik trouwes rete kewl :D
edit:geverderrie, hijs ik men krent uit men beddebak deze morge om speciaal naar macro te gaan, houdt dat mens nog geen pauze ook gggrrrr |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik miss pervy fus, ik wil pervy fus terug!!!!! |
|
|
| Wildfir3 |
i'm still the same person, alleen een beetje meer genegeerd door iedereen :nervous:
:p |
|
|
| pooley |
En hoe was de fuse?
Main room tegen 1 uur ambiance muziek en motion weer kick ass met de ocasionele trance plaat? :) |
|
|
| Eagle` |
first floor was gewoon closed
nou goed heb wel fun gehad, alhoewel dj prestatie niet altijd subliem was te noeme imo. Occasionele plaatjes ala ATRC, Silence,Traffic,Lethal Industry,Universal Nation, Fallen en vooral veel r'n'b woei :p
WIe geweest is, heeft zich wel lol gehad denk ik en wie niet geweest is, heeft niks gemist.
maar die urbanus bootleg was echt wel super vet :D
edit: ow en emma+fototoestel is evil, burnen die handel :p |
|
|
| pooley |
Kheb toch ni veel zat volk zien rondlopen int school dus twas kalm precies :)
En motion lvl ni open, das wel vele minder en raar :/
Ze zijn aant verzwakken !
Ach ja, just gezien dat Galabal toch den 28ste is, was aant twijfelen.
Wat nu gedaan :) |
|
|
|
|