|
De Offtopic Thread (pg. 284)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
Heb het bericht in de gazet van antwerpen gevonden, t was blijkbaar Antigonia uit St Katelijne Waver. Blijkbaar hebben ze daar een hogeschool :p Ze spraken in dat artikel onder andere over een code die uitgewerkt zou moeten worden waaraan verenigingen zich zouden moeten houden - zo'n code bestaat al lang in Limburg zenne.
Despe, normaal gezien zou ge ni moeten kotsen... Tenzij ge zelf echt wilt van wel - mss nog niet zon slecht idee :D En weigeren moet ge zeker doen als er iets tegen uw principes is, maar k betwijfel dat dat nodig gaat zijn.
Pooley, ge hebt gelijk - van de mensen die mij gedoopt hebben, en met wie ik samen gedoopt ben zijn er een heel deel goeie maten geworden... En daar gaat het uiteindelijk om, samen eens iets anders doen dan pinten pakken of in de les zitten. Ge leert mensen heel snel kennen, ge haalt de sterke karakters er zo uit, en de egotrippers tussen de dopers worden door iedereen scheef bekeken, wees gerust.
Tiger, nogmaals, der komen echt wel totaal geeeeen lusten bij te kijken. :p Stel ons ni zo voor als een bende gefrustreerde masochisten... En effe serieus: het beste aan een doop is dat ge uw ego wel MOET inslikken. Heel interessant om te zien wat er van een grote mond overblijft op dat moment... Meestal weinig, en dan komen de stillere mannen van de groep veel beter naar voren, terwijl de haantjes de voorste geen blijf meer weten met zichzelf omdat ze nimeer kunnen terugvallen op hun sjieke kleedjes en hun glad haar. |
|
|
| Tiger777 |
| Als een doop nodig is om geaccepteerd te worden, bedank ik toch maar. |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Als een doop nodig is om geaccepteerd te worden, bedank ik toch maar. |
Ik snap echt met de beste wil van de wereld niet hoe ge die indruk krijgt uit mijn post. |
|
|
| pooley |
em probeert een punt te halen ma tlukt het ni goed dus zegt hi jmaar wat.
Zeker da gij aan politiek doet? :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by pooley
em probeert een punt te halen ma tlukt het ni goed dus zegt hi jmaar wat.
Zeker da gij aan politiek doet? :) |
Veel jongeren vinden nogtans omdat ze student zijn dat ze bij een vereniging moeten en dat zich moeten laten dopen. Iemand hoort ook niet volwaardig bij een vereniging tenzij hij/zij zich heeft laten dopen.
Maar dat ter zijde...als je ergens bij wil horen moet je u altijd wel op een of andere manier bewijzen. Het is een heel tristig feit, maar zo is het nu eenmaal. |
|
|
| Dark Apostle |

Wie zijn ruggeske is dat? |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Oenkze Maajk @ AIB indoor |
|
|
| Kaidreas |
tuurlijk zie maar naar het korte haar, en de tatoo op de arm... id that dj....----> MIKE.
als ge goed kijkt kunt ge echt zien dat het in de trance tent is...
let op gert met zijn BETA shirt |
|
|
| Kaidreas |
hahaha ge moet is diene wappie zien in zen onderhemdje... die heeft precies zo'ne phatte bierbuik... hahahaha das kei grappig vind ik. zo'nen echte trucker :D
tis trouwens just in het begin... want elof zen adagio for strings ligt nog op de turntable |
|
|
| Nabistai |
Kwist dak bij de set van Mike vanvoor stond, na effe zoeken heb ik mij dan toch gevonden :D

PS: Wat gebeurd er daar eigenlijk links vanonder in da duister hoekske? :toothless |
|
|
|
|